وکیل نجفی با خانواده میترا استاد دیدار کرد

گروه حوادث الف،   3980512045 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وکیل مدافع محمد علی نجفی اعلام کرد بعد از نزدیک به دوماه از حادثه قتل میترا استاد برای اولین بار موفق شد والدین میترا استاد را ملاقات کند.

وکیل نجفی با خانواده میترا استاد دیدار کرد

روزنامه شرق نوشت: وکیل محمد علی نجفی موفق شد برای اولین بار والدین میترا استاد را ملاقات کند و این ملاقات را سازنده و راهگشا خواند.

حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمد علی نجفی اعلام کرد بعد از نزدیک به دوماه از حادثه قتل میترا استاد برای اولین بار روز گذشته موفق شد والدین میترا استاد را ملاقات کند و در این ملاقات مسعود استاد نیز حضور داشت.

وی گفت: به دنبال تقاضای خانواده محترم دكتر نجفی و تلاش تعدادی از معتمدین طرفین برای تشكیل جلسات مذاكره به منظور صلح و سازش سرانجام مورد موافقت خانواده  محترم داغدیده قرار گرفت و به عنوان وكیل مدافع دكتر نجفی موفق شدم دیدار هایی برای تشفی خاطر بازماندگان  و حل و فصل موضوع برگزار كنم.

در این نشست ها با پدر و مادر داغدار مرحومه و همچنین آقای مسعود استاد به عنوان نماینده تام الاختیار اولیاء دم بحث و گفتگوهایی را آغاز كردیم كه می تواند در حل مسالمت آمیز پرونده راهگشا باشد.

امیدواریم تلاش خانواده دكتر نجفی برای تشفی خاطر و دلجویی از خانواده ی محترم استاد به لطف خداوند متعال به نتیجه مطلوب برسد.