پیروزی پُرگل گیتی‌پسند در شیراز/تیم صدرنشین متوقف شد

گروه ورزشی الف،   3980511143

تیم‌های مقاومت البرز، سوهان محمد سیما قم و گیتی‌پسند در روز پایانی هفته ششم لیگ برتر فوتسال حریفان خود را شکست دادند ضمن اینکه دو دیدار دیگر این روز هم با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مهر، هفته ششم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز جمعه با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید. 

در چارچوب این روز از رقابت ها و در مهمترین دیدارها، تیم گیتی پسند در شیراز برابر میزبان خود به برتری ۴ بر یک دست یافت. محمد درخشانی، سید احمد عباسی و حمید احمدی (۲ گل) گلزنان گیتی پسند در این دیدار بودند. همچنین تیم سن ایج ساوه در بندرعباس مقابل تیم میزبان به تساوی ۳ به ۳ رضایت داد با این حال در صدر جدول رده بندی باقی ماند.  

در سایر دیدارهای این هفته مقاومت البرز در دیدار خانگی برابر نماینده بهبهان پیروز شد. ستارگان ورامین در قم و برابر سوهان محمد سیما متحمل شکست شدند و دو تیم شاهین کرمانشاه و شهروند ساری هم به تساوی دست یافتند. 

نتیجه پنج دیدار برگزار شده در روز دوم و پایانی هفته ششم لیگ برتر فوتسال به این شرح است: 

 * مقاومت البرز  یک - اهورا بهبهان صفر 
* آذرخش بندرعباس ۳ - سن ایچ ساوه ۳
* سوهان محمد سیما قم ۴ - ستارگان ورامین ۳
* شاهین کرمانشاه ۳ - شهروند ساری ۳ 
* ارژن شیراز یک - گیتی پسند اصفهان ۴ 

در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال و در روز نخست این هفته از رقابت ها، روز گذشته تیم حفاری در اهواز میزبان تیم فرش آرا بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ به ۲ به پایان رسید.

در دیگر بازی هم تیم هایپر در شاهین شهر از تیم مدعی مس سونگون پذیرایی کرد که این مسابقه هم با نتیجه ۴ بر یک به سود مس به پایان رسید.