اکران فیلم‌های طنز در مشهد همزمان با شب شهادت امام جواد(ع)!

گروه فرهنگی الف،   3980510141 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

شب شهادت امام جواد(ع) برخی از سینماهای مشهد در حالی به اکران فیلم‌های طنز پرداخته‌اند که همزمان با آن در حرم مطهر رضوی مراسم شب شهادت جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، شورای صنفی نمایش از دو روز پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که همزمان با شهادت امام جواد(ع) سینماهای کشور در روز جمعه یازدهم مردادماه تا ساعت 17 تعطیل است و پس از این ساعت، وضعیت اکران و نمایش در سینماها به‌روال عادی باز می‌گردد.

اما نکته مهم و فراموش شده این است که برخی از سینماها در شب شهادت امام جواد(ع) در سانس‌هایی مانند 19:45 و 20 اقدام به‌فروش اینترنتی بلیط و اکران فیلم‌های طنز کرده‌اند که به‌نظر می‌رسد این موضوع مورد غفلت متولیان امر در حوزه سینمایی قرار گرفته و باید به این مهم نیز توجه می‌شد.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به موضوع تعطیلی سینماها در روز شهادت امام جواد(ع)، گفت: طبق جدول اعلامی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینماها از ساعت ۲۴ امشب تا ساعت ۱۷ فردا تعطیل هستند.

محمدرضا محمدی در پاسخ به این سؤال که بهتر نیست در شب شهادت فرزند امام رضا(ع)، فیلم‌های طنز اکران نشود، افزود: باید مکاتبه‌ای با تهران انجام بگیرد تا راهکاری در این زمینه ارائه شود و حداقل این موضوع در مشهد و شب شهادت رخ ندهد.