دلیل استعفای خطیر مشخص شد/ بازگشت قریب الوقوع معاون استقلال

گروه ورزشی الف،   3980431207

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز یکبار دیگر از سمت خود استعفا داد؛ استعفایی که به احتمال زیاد مورد پذیرش مدیرعامل باشگاه قرار نخواهد گرفت.

به گزارش مهر، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال بعد از ظهر امروز بار دیگر در واکنش به برخی از اتفاقات باشگاه از سمت خود استعفا داد و علت این اقدامش را مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

خطیر که تاکنون در چند مورد توانمندی هایش را نشان داده، در مقابل این توانمندی ها آستانه تحملی پایین نسبت به مشکلات دارد و یکی از اولین واکنش هایش نسبت به مشکلات، استعفا است.

قطعاً مدیری که می تواند برای عبور دادن تیمش از بحرانی بزرگ به زوریخ رفته و در سطح بالایی بامقامات فیفا رایزنی کند و خطر بزرگی را از استقلال دور کند، به دلیل مشکلات خانوادگی از سمت خود استعفا نمی دهد و این استعفا باید دلایلی دیگر داشته باشد و مشکلات خانوادگی تنها یک بهانه است.

در این خصوص خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد دلخوری خطیر از برخی از اتفاقات نقل و انتقالاتی و جذب برخی بازیکنان بدون نظر و حضور وی، موجبات دلخوری او را پدید آورده و باعث شد تا این معاون آبی پوشان امروز اقدام به استعفا کند؛ استعفایی که البته به احتمال خیلی قوی از سوی مدیرعامل پذیرفته نخواهد شد و ممکن است با یک رایزنی و رفع سوء تفاهم، خطیر همچنان به کارش در این باشگاه ادامه دهد.