بنیاد علم و عمل، بنیاد آموزشی اشتغالی برای ساماندهی اشتغال جوانان

گزارش بازرگانی،   3980431169

در روزگاری که عدم اشتغال جوانان به اوج رسیده است مسئله بیکاری به یک معضل ملی تبدیل شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی بسیج شده‌اند تا بتوانند این مورد را رفع کنند. در بین این ارگان‌های دولتی، یک سازمان خصوصی توانسته سهم به‌سزایی را در اشتغال کشور ایجاد کند و با نگرش به روز موسس خود در این مسیر موفق باشد.

 بنیاد علم و عمل، بنیاد آموزشی اشتغالی برای ساماندهی اشتغال جوانان

بنیاد علم و عمل اولین بنیاد آموزشی، اشتغالی کشور بوده و تا به امروز فعل خواستن را برای اشتغال کشور صرف کرده است زیرا در این بنیاد افراد زیادی آموزش کاربردی و نوین دیده و در فضاهای گوناگون کسب وکار کشور مشغول به کار شده اند.

شیوه کاری در بنیاد علم و عمل با تمامی سازمان‌های دیگر این حوزه تفاوت دارد. این مجموعه با آموزش نوین و بهره‌گیری از اساتید به نام کشور و همچنین عقد قرارداد رسمی کاری هنگام شروع دوره‌های آموزشی تاکنون توانسته نقش مهمی در اشتغال جوانان داشته باشد.

در فاز اول در این سازمان علوم مالی و حسابداری تدریس می‌شود و از همین دانش آموختگان همکاری به عمل می‌آید تا منابع انسانی کارآمد به وجود آید و سیکل تبدیل افراد از منابع انسانی به سرمایه‌های انسانی به درستی طی شود.

نگرش خاص موسس این بنیاد بر این اصل پا بر جاست که نیروی کارآمد حاصل یک تدریس کاربردی و نوین است.

به کارگیری افراد با حداقل مدرک دیپلم

بنیاد علم و عمل معتقد است که تمامی افراد با هر مدرک تحصیلی می‌توانند علوم مالی را اندازه خود فراگرفته و درجهت تعالی خود و سازمان تلاش کنند. آنان با ارائه آموزش‌هایی ازمبتدی تا پیشرفته بازار خوبی برای افراد بدون تحصیلات دانشگاهی فراهم کرده‌اند.

بنیاد علم و عمل متشکل از منتخبان

این سازمان بهترین‌های ایران را در هر زمینه‌ای از حسابداران و حسابرسان امور بانکی دور هم جمع کرده است تا تجربه وآشنایی آنها با به روزترین متد مدیریت منابع انسانی جهان کنار هم، باعث تشکیل یک هسته آموزش و اشتغال در کشور شود.

امور خیریه بخش جدایی ناپذیر از بنیاد

این سازمان بخشی از درآمد حاصل از فعالیت اشتغال و آموزش خود را صرف موارد عام‌المنفعه می‌کند تا در رساندن کمک به نیازمندان کشور نیز سهمی داشته باشد و این بنیاد این امر را یکی از اصول توسعه پایدار می‌داند.

بنیاد علم و عمل پیشرو در خودکفایی منابع انسانی

مهندس محمدرضا پیرافکن، مدیر و موسس بنیاد علم و عمل، یک جوان فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی و با سوابقی درخشان در صنعت بانکداری است. این مدیر جوان توانسته اولین مرکز E.HRM کشور را تاسیس کند و افراد زیادی را در این وضعیت بحرانی اشتغال، وارد بازار کار خود کند.

وی در فاز اول برای کادر حسابداری و حسابداران، بستر کاری برای 1000 نفر را فراهم کرده و استراتژی استخدامی تا 3000 نفر را تا پایان سال طراحی کرده است.

در بنیاد علم و عمل تمام فرآیند آموزش منظم و سیستماتیک انجام می‌شود بنابراین هر شخص، پس از پایان دوره این بنیاد سریعا در این مجموعه شاغل می‌شود و می‌تواند از خدمات و مزایای کارکنان بنیاد بهره‌مند شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دوره‌های این مجموعه به وب سایت بنیاد علم و عمل مراجعه کنید.