مراسم معارفه علیرضا دبیر برگزار شد

گروه ورزشی الف،   3980431054 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

مراسم معارفه رییس جدید فدراسیون کشتی با حضور جمعی از پیشکسوتان و بزرگان کشتی و مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش برگزار شد.

مراسم معارفه علیرضا دبیر برگزار شد

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با حضور برخی مربیان تیم های ملی، پیشکسوتان و مسئولان ورزشی برگزار شد.

شروین اسبقیان، محمد طلایی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان، عباس جدیدی قهرمان اسبق کشتی ایران، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امیر توکلیان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان، بهروز یاری، مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون، اسرافیل دودانگه، حمید باوفا سرمربی کشتی فرنگی نوجوانان، هادی حبیبی سرپرست کشتی آزاد بزرگسالان، مهدی شربیانی سرپرست کشتی فرنگی نوجوانان، مسعود و میثم مصطفی جوکار، اسماعیل پلویی، مهدی شیرگیر، الله مراد زرینی، ابراهیم خیرالله زاده، حبیب الله اخلاقی، عبدالله عزیزی، ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی کشتی فرنگی، مدیرکل دفتر بازرسی وزارت ورزش، میرعمادیان، حسام جعفری سرپرست کشتی فرنگی بزرگسالان، ابراهیم مهربان مربی کشتی آزاد بزرگسالان و ... در این مراسم حضور داشتند.

به گفته سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی، محمد بنا به دلیل بیماری فرزندش نتوانست در مراسم معارفه علیرضا دبیر حاضر شود.

در ابتدای این مراسم شروین اسبقیان اظهار کرد: خوشحالیم قهرمان ارزشمندمان و یکی از پرافتخارترین های تاریخ ورزش کشتی با رای مجمع ریاست فدراسیون کشتی را در دست گرفته است. باید خدمت ایشان تبریک بگویم. تلاش وزارت و کمیته این بود انتخاباتی کاملا منطقی و با رعایت عدالت برگزار شود. خدا را شکر با کمک همه دوستان و اعضای مجمع این انتخابات بخوبی برگزار شد.

وی افزود: در سال المپیک قرار داریم و امید همه مردم و مسئولان به افتخارآفرینی کشتی گیران عزیز ایران است. جا دارد از رسول خادم، حمید بنی تمیم و بهروز نعمتی بخاطر زحماتی که کشیدند تشکر کنم.

اسبقیان خاطرنشان کرد: سایر کاندیداها نیز تلاش خود را داشتند اما نظر مجمع در نهایت با انتخاب علیرضا دبیر بود و شخصیتی مثل او مورد قبول مجمع قرار گرفت. دبیر عضو خانواده کشتی است و با باخت‌ها و بردهای او گریه کردیم و خوشحال شدیم. به وجود او و عباس جدیدی و دیگر قهرمانان‌مان افتخار می‌کنیم. دبیر زجر کشیده کشتی است و از ۱۲ سالگی در کشتی بوده و افتخارات زیادی برای کشورمان آفریده است.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی افزود: امروز وزن فدراسیون کشتی برای دنیا و اتحادیه جهانی بسیار مهم است. خوشحالیم یکی از افتخارآفرینان ما هدایت فدراسیون را بر عهده گرفته است. وزارت وضعیت کشتی را به دقت رصد می کند و علاقمندیم کشتی ایران سر و سامان بگیرد و امیدوارم با آمدن دبیر این اتفاق بیفتد. توقع داریم در تغییرات سیر صعودی داشته باشیم و این یکی از اهداف اصلی هر مدیری است. مطمئنم با حضور دبیر و کمک همه دوستان این اتفاق می افتد چرا که دبیر همواره تاکید دارد همه در کنار هم برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم.

وی افزود: وقتی کشتی موفق می‌شود ریاست جمهوری محترم و حضرت آقا پیام می‌دهند که نشان دهنده اهمیت و جایگاه کشتی است. با سماجتی که از دبیر سراغ دارم مطمئنم کشتی سر و سامان می گیرد. دوستان گذشته هم تلاش زیادی داشتند کما اینکه در گذشته شاهد افتخارآفرینی کشتی ایران بوده‌ایم. قطعا وزیر و رییس کمیته ملی المپیک بازدیدهایی را از تیم‌های ملی کشتی دارند. باز هم تاکید کشتی برای وزارت ورزش اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوارم شاهد موفقیت کشتی در رقابت های جهانی و المپیک باشیم.