بروجردی در گفتگو با الف: دولت مدیون صداوسیماست/ضرورت اصلاح دستور رئیس جمهور درباره بودجه

گروه سیاسی الف،   3980430192 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت مدیون صداوسیماست، خواستار اصلاح دستور رئیس جمهور درباره بودجه صداوسیما شد.

دولت مدیون صداوسیماست/ضرورت اصلاح دستور رئیس جمهور درباره بودجه

علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به دستور حسن روحانی رئیس جمهور به نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه مبنی بر منوط کردن تخصیص اعتبار سازمان صداو سیما به نظر مثبت 2 نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر این سازمان گفت: بیشترین ظرفیت صداوسیما صرف پوشش اقدامات دولت و سفرهای رئیس جمهور می شود.

وی افزود: آقایان پاسخ دهند که این همه سفرهای مقامات دولتی را چه کسی به اطلاع مردم می رساند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور نباید به خاطر چند انتقاد صداوسیما از دولت، چنین دستوری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی می داد.

بروجردی گفت: اگر خبر منتشر شده مبنی بر دستور رئیس جمهور درباره بودجه صداوسیما و منوط کردن تخصیص اعتبار سازمان صداو سیما به نظر مثبت 2 نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر این سازمان، صحت داشته باشد، رئیس جمهور و دولت باید این تصمیم و دستور را اصلاح کنند.

در 19 تیر امسال از طرف حسن روحانی رئیس جمهور نامه ای به نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه نوشته و در این نامه تاکید شد که در صورت نظر مثبت 2 نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر این سازمان صداوسیما اعتبار سازمان تخصیص داده شود که برخی معتقدند این نامه به منزله دستور رئیس جمهور برای قطع بودجه صداوسیما است.