هایپر به سختی از سد صدر‌نشین لیگ فوتسال گذشت

گروه ورزشی الف،   3980430191

از هفته چهارم لیگ برتر فوتسال تیم هایپر شاهین‌شهر میزبان سن‌ایچ ساوه بود که این دیدار با پیروزی هایپر همراه بود.

به گزارش فارس از اصفهان، از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم هایپر شاهین‌شهر از ساعت 18 و در ورزشگاه تختی شاهین‌شهر پذیرای سن‌ایچ ساوه است.

هایپر بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد از تیم حرف پیش بیفتد، در ادامه اما بازی بیشتر در اختیار بازیکنان سن‌ایچ بود اما موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری از دست می‌رفت.

شاگردان رستمی در هایپر اما در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شدند و موفق شدند 3 بار دیگر دروازه سن‌ایچ را باز کنند؛ در ادامه فشار حملات سن‌ایچ بیشتر شد تا این تیم یکی از گل‌های خورده را در لحظات پایانی جبران کرد و بازی در نیمه اول با نتیجه 4 بر یک به سود هایپر به پایان رسید.

نیمه دوم را سن‌ایچ با حملات متعدد خود و برای جبران گل‌های خورده آغاز کرد و بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت، تیم هایپر هم در لاک دفاعی فرو رفته بود و به همین دلیل سن‌ایچ به راحتی 2 گل از گل‌های خورده را جبران کرد.

بازی در دقایق پایانی نیمه دوم حساس و پر‌تنش دنبال شد، هایپر به دنبال حفظ پیروزی و سن‌ایچ برای جبران شکست تلاش می‌کرد؛ در پایان هایپر موفق شد با نتیجه 4 بر 3 پیروز شود و در جدول دره‌بندی 6 امتیازی شود.

ترکیب هایپر شاهین‌شهر:

محمد نوید‌بخش، سعید افشاری، حمید کاهبنده، علی رمضان‌پور، کامبیز گمرکی، علی‌رضا صدیق،  ابراهیم حسینی، مهدی زاهدی، رضا آبگون، احسان جزینی، مجید حاجی‌‌بنده و احسان فیروز‌پور

سرمربی: سعید رستمی

ترکیب سن‌ایچ ساوه:

سید‌حسین حسین، سید‌جواد کمالی، نادر حنیفی، علی مروتی، رضا سپندار، مهدی کریمیَ، محمد طاها نعمتیان، فرشید نادری، محمد جامع، علی‌رضا جوان، علی بهلولی و رضا تمیزی

سرمربی: جواد اصغری‌مقدم

کارت زرد: مجید حاجی‌‌بنده دقیقه 29 از هایپر/ محمد جامع دقیقه 30 از سن‌ایچ

کارت قرمز: -

گل‌ها: سعید افشار دقیقه 2، احسان فیروز‌پور دقیقه 11، کامبیز گمرکی دقیقه 18 و 19 برای هایپر/ علی مروتی دقیقه 20، علی‍رضا جوان دقیقه 27، سعید افشار دقیقه 32 (گل به خودی) برای سن‌ایچ