شلیک 2 موشک بالستیک «زلزال-1» به جنوب عربستان

گروه جهان الف،   3980430184

منابع خبری یمن از شلیک دو فروند موشک بالستیک «زلزال-1» به سمت مواضع عناصر شبه‌نظامی وابسته به ائتلاف سعودی در منطقه عسیر در جنوب عربستان خبر دادند.

به گزارش فارس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز یکشنبه با شلیک دو فروند موشک بالستیک «زلزال-1»، مواضع شبه‎نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

منابع خبری یمن می‌گویند که در این دو حمله موشکی یمن به منطقه «مجازه» شرقی، شماری از شبه‎نظامیان کشته و زخمی شده و تجهیزات آن‌ها منهدم شده است.

مواضع شبه‎نظامیان زیر گلوله‌های توپخانه یمن

یگان توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله دیشب هم مواضع مرزی ائتلاف سعودی در استان حجه (شمال غرب یمن) را هدف قرار داد که بر اثر آن، شماری از نیروهای یمنی کشته و زخمی شدند.

در همین ارتباط، یک منبع نظامی یمن به المسیره گفت که محل تجمع شبه‌نظامیان در شرق و غرب منطقه حیران و صحرای میدی هدف قرار گرفت.

کشته شدن نظامیان سعودی در جنوب عربستان

امروز در عملیاتی دیگر شماری از نظامیان سعودی و عناصر مزدور آنها در تهاجم گسترده نیروهای ارتش یمن و انصارالله در شرق «جبل جحفان» در جازان (در جنوب عربستان، کشته و یا زخمی شدند.

منابع نظامی یمن می‌گویند که این عملیات نیروهای یمنی در پاسخ به عملیات تهاجمی دیروز عناصر ائتلاف سعودی به شرق جبل الدود صورت گرفت.

حملات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، بیش از پنج سال است که آغاز شده و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است. نیروهای یمنی این حملات را با شلیک موشک، توپ و ارسال پهپادهای تهاجمی، پاسخ داده‌اند.