عقب‌نشینی، دشمن را گستاخ‌تر می‌کند

گروه سیاسی الف،   3980426018

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عقب‌نشینی در برابر دشمن، او را گستاخ‌تر می‌کند، بیان کرد: هر وقت کوتاه امدیم دشمنان فشارهای علیه ما را بیشتر کرده و جلوتر آمده تا در نهایت ما تسلیم شویم، به همین دلیل باید برابر دشمنان هوشیار باشیم.

به گزارش فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در برنامه"بوسه برجام زهر" اظهار کرد: تاریخ درسهای بزرگی به ما داده و پدیده‌ها و اتفاقاتی که طی زمان در عالم افتاده یکسان هستند فقط بازیگران آنها متفاوت است و برخی در جبهه باطل و بعضی دیگر در حق قرار دارند.

وی بیان کرد: خداوند میدان آزمون را برای انسانها باز گذاشته و هر کسی می‌تواند در مسیرش حرکت کرده و بر خدا توکل کند و اخلاص در کار داشته باشد که با تحقق این مهم، خداوند نیز به آنها نصرت می‌دهد و پیروز خواهند بود.

این مسؤول بیان کرد: اگر مروری بر هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم امام‌خمینی(ره) با نگاه و باور مردم و مستضعفان و کسانی که تعلق و وابستگی مالی نداشتند مدیریت انقلاب را بر عهده گرفتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن چندین سؤال یادآور شد: چرا جوانان و مستصعفان هر گاه پرچم اسلام بلند شده پای کار بودند زیرا تعلقات مادی نداشتند به همین دلیل برخی دشمنان نیز دست به کار شدند تا این پرچم را بر زمین بنشانند.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: همچنین دشمنان دست از دشمنی با ایران برنمی‌دارند و در طول ۴۰ سال همواره علیه کشور ما دسیسه کردند زیرا آنها، ما را مانعی برای رسیدن اهداف‌شان می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: سران استکبار جهانی فرمان می‌دهند که یک عده باید کارگران جامعه را فراهم کنند و بردگان و کارگران جهانی و عده‌ای تولیدکننده مانند چین و هند باشند و برخی کشورها حق دارند فناوری تولید کنند و آمریکا نیز رسانه و پول را حق انحصاری خود می‌داند و هر کسی در برابرش بایستد شکست می‌دهد.

این مسؤول یادآور شد: اردوغان نخست‌وزیر ترکیه یکی و دو بار از نظر آمریکا زیاده گویی کرد در یک هفته ۶۰ درصد ارزش پولی ترکیه کاهش یافت چون سرمایه و نظام پولی جهان دست این کشور است، در این شرایط جهانی امام می‌گوید دوران حاکمیت انسان بر انسان تمام شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امام‌خمینی(ره) گفت خداوند زنده و در عرصه حاضر است و حتی بدون امر خداوند کاری انجام نمی‌شود و زحمت ۴۰۰ ساله سران استکبار را امام و ملت از بین برد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: سران استکبار برای اینکه بتوانند خواسته خودشان را بر کرسی بنشانند باید این باور را تغییر داده و جامعه جهانی را مادی کنند تا بتوانند بر آنها غلبه کنند.

امام قطعنامه 598 را به اجبار پذیرفت

وی بیان کرد: در قطعنانه ۵۹۸ همین اتفاق افتاد یک عده در داخل نظام که جزو انقلابیون، مبارزان و همراهان و خط مقدم امام بودند بر این باور بودند که ما نمی‌توانیم با همه جهان بجنگیم به همین دلیل با بیرونی‌ها یکی شدند تا نظام محاسباتی امام تغییر کند و بین امام و جامعه فاصله بیفتد و خط جبهه را از مرز به داخل کشور کشاندند.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: برای تغییر نظام یاد شده توسط عده‌ای دعواهای سیاسی مجلس سوم، ایجاد جنگ سیاسی، اعمال سیاست‌های غلط اقتصادی و همراهی فرصت‌طلبان اقتصادی، ایجاد فشار اقتصادی شدید به خصوص طبقه همراه امام و عدم پشتیبانی مناسب و تامین خط مقدم جبهه انجام شد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امام راحل بر مبنای گزارش‌های غلط برخی مسؤولان داخلی قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت و آن را نوشیدن جام زهر برشمردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی با لغزش مدیران کشور در ادامه دادن خط امام(ره)، فشار و تنگنای اقتصادی و عملیات روانی بر  افکار جامعه تلاش کردند تا مردم باور کنند که راهی جزو کوتاه امدن ندارند.

هر وقت کوتاه آمدیم دشمن جلوتر آمد

وی با بیان اینکه عقب‌نشینی در برابر دشمن، او را گستاخ‌تر می‌کند، بیان کرد: هر وقت کوتاه امدیم دشمنان فشارهای علیه ما را بیشتر کرده و جلوتر آمده تا در نهایت ما تسلیم شویم، به همین دلیل باید برابر دشمنان هوشیار باشیم.

این مسؤول با اشاره به برجام گفت: مقام معظم رهبری از ابتدا ناراضی بود و با روش اجرای آن مخالفت کرد حتی بارها خط قرمز گذاشت وقتی کسی که جانشین امام زمان(عج) و در جایگاه امامت است با یک امری مخالف می‌کند چگونه انتظار داریم به نتیجه برسد.

قاضی‌زاده‌هاشمی یادآور شد: رضایت خداوند همان رضایت جانشین امام(ره) است و امام(ره) تلاش می‌کند که انسان‌ها  با کرامت و عزتمتد باشند به همین دلیل چطور می‌تواند شاهد بردگی آنها باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع برجام به همگان فهماند که به غیر خداوند نباید به کسی امید داشته باشیم البته برای رسیدن به این یقین هزینه دادیم.

وی ابراز کرد: نماینده مجلس با رای مردم انتخاب می‌شود  به همین دلیل هر انتظاری که از مسؤولی داریم ابتدا باید خودمان به وظیفه‌مان عمل کنیم و در رای دادن دقت و مراقب داشته باشیم تا فرد اصلح انتخاب شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قزوین چهره‌های بزرگ مانند شهید رجایی و ابوترابی دارد و از مردم این شهر انتظار می‌رود که در انتخاب درست و جامعه‌سازی بر محور خدامحوری پیشتاز باشد.