سلیمی خطاب به موگرینی: با دم شیر بازی نکنید/ ضرب شست ملت ایران را چشیده‌اید

گروه سیاسی الف،   3980425092 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس فراکسیون تمدن نوین اسلامی مجلس خطاب به فدریکا موگرینی گفت: نقشه مخدوش ایران را در اتاق کار خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید. شما ضرب شست ملت ایران را در اسقاط پهپاد آمریکایی را چشیده‌اید.

سلیمی خطاب به موگرینی: با دم شیر بازی نکنید/ ضرب شست ملت ایران را چشیده‌اید

به گزارش ایسنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی خطاب به فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: نقشه مخدوش ایران را در اتاق کار خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکیند. از یک طرف لبخند نزنید تا از طرف دیگر این طور القا کنید که نقشه ایران قابل دست‌کاری است. شما ضرب شست ملت ایران را در اسقاط پهپاد آمریکایی دیدید. آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم محلات در مجلس ضمن اشاره به اینکه هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: قانون خدمت‌رسانی به معلولان را اجرایی کنید. آیا یک معلول در شرایط فعلی می‌تواند زندگی خود را اداره کند؟ بحث شغل آنها چه شد؟ چرا دولت قانون ۳ درصد را اجرا نمی‌کنید؟

سلیمی در پایان در خصوص مشکلات جانبازان گفت: جانبازان برای نظام افتخار آفریدند. آنها برای نظام و اسلام ترکش خوردند. آیا درست است که بیمه تکمیلی آنها با اما و اگر مواجه باشد؟ بیمه دی ۲۰۰۰ میلیارد تومان از دولت طلب دارد و دولت آن را پرداخت نمی‌کند. فصل اجاره بها نیز هست. چه کسی باید به داد مستاجرین برسد؟ رنجی که بر این عزیزان وارد می شود، کم نظیر است. این عزیزان به کجا پناه ببرند؟