دوشنبه هراز مسدود می‌شود/ سراتوهای نامحسوس در هراز و فیروزکوه

گروه اجتماعی الف،   3980423188

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز به دلیل ترمیم سیستم های روشنایی در روز دوشنبه تا بامداد رود بعد مسدود می شود.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه، ضرورت انجام عملیات ترمیم، و بهسازی سیستم های روشنایی در محور هراز ضروری است، گفت: این انسداد در کیلومتر 20 در محدوده تونل وانا اجرایی و از ساعت 21 روز دوشنبه 24 تیرماه تا ساعت 5 صبح روز سه شنبه 25 ادامه خواهد داشت.

محبی افزود: هموطنان می توانند در این ساعات از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس به شمال کشور سفر کنند و با پایان عملیات، محور هراز بازگشایی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص ورود تعدادی خودروی سراتو به شرق استان تهران، بیان کرد: اختصاص تعدادی خودروی سراتو به این فرماندهی به دلیل حجم سفرهای تابستانه و ترددهای بالا در جاده های شرق استان است که این خودروها به صورت نامحسوس و شبانه روزی در سطح محورها فعال خواهند بود.

وی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت قبل و در حین سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.