معرفی تورهای مسافرتی خاطره‌انگیز در تابستان 98

گزارش بازرگانی،   3980418127

با تورجه به سلیقه شخصی باید مقصد سفر انتخاب کنید مثلا اگر عاشق رنگ و دیدن فرهنگ و تمدن مردمان گوناگون هستید به هند بروید و اگر عاشق هتل‌های لوکس هستید ترکیه را انتخاب کنید اما در هر حال سفر رفتن را از یاد نبرید که جانی تازه به روز های شما می‌بخشد. در اینجا در مورد سه تور خوب گردشگری توضیحی داده‌ایم.

معرفی تورهای مسافرتی خاطره‌انگیز در تابستان 98

تور استانبول؛ سفر به یادماندنی رمانتیک

بدون شک سفر با تور استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر چند روزه در تابستان است.
 هم شهر نزدیکی است و هم بدون نیاز به ویزا تنها با ۳ ساعت و نیم پرواز به فرودگاه استانبول می‌رسید.
در هتل‌های چهار ستاره خوش ساخت و زیبای استانبول اقامت کنید و از سفر تابستانی بیشترین استفاده را داشته باشید البته اگر اهل سفر ارزان هستید هتل‌های سه ستاره خوبی هم توسط آژانس مقتدر سیر پیشنهاد شده است می توانید نگاهی هم به هتل‌های لوکس و پنج ستاره مشرف به بسفور بی‌اندازید و شاید مشتاق رزرو آنها بشوید، تمام این هتل ها با استاندارد‌های بالا به مسافران خدمات می‌دهند و با صبحانه برای شما رذزرو می‌شوند.
اینجا شهری است که با داشتن تنگه بسفور هم استراتژیک بوده و هم بسیار زیبا و دل فریب است، قدم زدن کنار بسفور و نوش جان کردن شامی در رستوران‌های پل بسفور لحظاتی عاشقانه و فرح بخش را برایتان می‌سازد.
دیدنی‌های تاریخی استانبول فراوان است. ایاصوفیه، مسجد آبی وهمینطور مسجد رستم پاشا از نمونه‌های معماری دوران عثمانی هستند.

برای استفاده از سواحل ماسه‌ای استانبول به ساحل طلایی بروید و آفتاب بگیرید حتی می‌توانید برای گردش در جزیره‌های پرنس نیز برنامه‌ریزی کنید و از طبیعت زیبای جزیره‌ها لذت ببرید.

خرید کردن بخشی جدا ناپذیر در سفر به استانبول است. از میدان تقسیم شروع به قدم زدن کنید و در امتداد استقلال مغازه‌ها و بوتیک‌های مختلف لباس را ببینید هر برندی را که بخواهید پیدا می‌کنید البته مراکز خریدی همچون الوویوم و گرند جواهر هم انتخاب‌های خوبی برای دیدن هستند.
سفر به استانبول توسط آژانس مقتدر سیر با ترنسفر‌های فرودگاهی و با پرواز ترک اطلس جت و پرواز ایرانی ماهان برنامه ریزی می‌شود. درنگ نکنید و برای خوش گذرانی در پارک آبی استانبول و گردش‌های شبانه در استقلال به این شهر زیبا سفر کنید تنها لازم است با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

تور هند؛ سفر به  سرزمین هزار آیین

با تور هند به سرزمین مردمی سفر می‌کنید که با ادیان‌های مختلف و نژادهای گوناگون در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. اهل سفر‌های حرفه‌ای عاشق دیدن هند هستند از سفر به دهلی، اگرا و جیپور استقبال می‌کنند. تور‌های گردشگری هند در آژانس مقتدر سیر هم به همین مثلث طلایی برنامه‌ریزی شده‌ است.  
در سفر هند به همراه مقتدر سیر شما دارای گشت‌های شهری منظم هستید که در تمام شهر‌ها دیدنی‌های اصلی را ببینید از تاج محل زیبا در آگرا گرفته تا کاخ آمبر در جیپور و معبد هند و را در دهلی می‌بینید، یادتان باشد سوغاتی‌های خود را از جیپور بخرید که شهر صنایع دستی و جواهرات است بزرگترین مرکز خرید این شهر ورد ترید پارک دارای انواع صنایع دستی هندی و انواع فروشگاه‌های بین‌المللی است بهترین ساری‌های هندی را هم در اینجا پیدا می‌کنید.
 البته دیدنی‌ها بسیار است و برای اطلاعات دقیق می‌توانید از کارشناسان سفر هند در آژانس اطلاعات کسب کنید.
بهترین پرواز برای این سفر ماهان است که به صورت مستقیم به دهلی می‌رسید و از آنجا با ترنسفر هماهنگ شده آژانس به هتل می‌روید. توصیه می‌کنیم هتل‌ها را حتما چهار و پنج ستاره انتخاب کنید.
سفر‌های هند معمولا یک هفته‌ای هستند، برای دیدن این سرزمین رنگارنگ و دیدن مردمانی که عاشق بالیوود و معبد‌هایشان هستند و به شدت به تقدیر اعتقاد دارند سفر کنید.
برای ورود به هند نیاز به ویزا دارید که با تحویل مدارک مورد نیاز به آژانس مقتدر سیر مشاوران سفر در این آژانس برای شما اقدام به اخذ ویزای هند می‌کنند تنها کافی است که آنها تماس بگیرید و برای سفری هیجان انگیز آماده باشید.

تور آنتالیا؛ تجربهی اقامت در هتل‌های مجلل

آنتالیا در همه جای دنیا بخصوص اروپا و روسیه بسیار معروف است گردشگران بی‌شماری نیز از ایران به این شهر زیبای ترکیه در کرانه‌های دریای مدیترانه سفر می کنند. این تنوع  گردشگر و صنعت پیشرفته جذب توریست در ترکیه باعث شده سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در هتلداری این شهر رخ دهد و شما اقامتی فوق‌العاده آسوده و به یاد ماندنی را در هتل‌های چهار و پنج ستاره انتالیا با خدمات سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته تجربه کنید.
برای سفر یک هفته‌ای به آنتالیا هیچ شکی نکنید این شهر هر آنچه برای تفریح و خوش گذرانی بخواهید را یکجا دارد، از بازار‌ها و مراکز خرید لوکس گرفته تا دیدنی‌های تاریخی زیبا، به شهر تاریخی افسوس بروید و در قسمت قدیمی شهر کاله‌ایچی قدم بزنید و به سمت بندر آنتالیا بروید.
بزرگترین پارک آبی ترکیه آکوا پارک آنتالیا است به راحتی با تور‌های گشت شهری و یا حتی با دلموش‌ها به این پارک آبی بی‌نظیر می‌رسید و از سرسره‌ها و استخر‌های پر هیجان بازی در این پارک لذت می‌برید و ساعات هیجان انگیزی را همراه دوستان و خانواده سپری می‌کنید.
یک روز کامل را برای خرید در مال اف انتالیا یا ترا سیتی اختصاص دهید و از برند‌های اروپایی و ترک خرید کنید.
 با پرواز‌های ترک اطلس جت و سان اکسپرس و همینطور با پرواز‌های ایرانی ایران ایر و قشم ایر امکان پرواز به این شهر را دارید البته پرواز‌های ترک در فرودگاه نزدیکتر به هتل فرود می‌آیند و راحت‌تر است که آنها را انتخاب کنید. تمام گردشگران تور آنتالیا با ترنسفر آژانس به هتل می‌رسند تا روز‌های به یادماندنی‌شان را شروع کنند.