استاندار خوزستان: مردم مسجدسلیمان امشب در خانه ها نخوابند

گروه اجتماعی الف،   3980417216

استاندار خوزستان از مردم مسجدسلیمان خواست برای احتیاط امشب در خانه های خود نخوابند و در اماکن روباز مستقر شوند.

به گزارش مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در نشست شورای مدیریت بحران در فرمانداری مسجد سلیمان با تاکید بر اینکه مسئولان استان تا پایان بحران در کنار مردم مسجدسلیمان هستند، اظهار کرد: مسئولان شهرستان به مردم این شهر اعلام کنند که امشب در خانه نخوابند.

شریعتی افزود: اگر زیرساخت ها در مسجدسلیمان با مشکل رو به رو است در صورت امکان به سرعت برطرف شود تا مردم با مشکل جدی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: منازلی که زمین لرزه‌ای با شدت ۵.۷ ریشتر را تحمل کرده اند ممکن است با یک پس لرزه تخریب شوند؛ بنابراین باید مردم را تشویق کنیم تا برای احتیاط امشب در خانه‌ها نخوابند و در محیط های باز مانند حیاط منازل یا کمپ‌های موقت استقرار یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز زمین لرزه ای با قدرت ۵.۷ ریشتر شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان را به شدت تکان داد.

شدت زمین لرزه به حدی بود که همه شهرهای استان خوزستان و حتی برای استان لرستان هم این زمین لرزه را احساس کردند.

تمامی راه های مواصلاتی شهرستان مسجدسلیمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

مرد کهنسال در منطقه ۲۲ بهمن مسجدسلیمان پس از زمین لرزه در اثر ترس و عارضه سکته جان باخت ضمن اینکه این زمین لرزه تاکنون ۱۱۲ نفر زخمی هم داشته است.

گروه های ارزیاب و امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و فرمانداری های مسجدسلیمان، هفتکل، ایذه، اندیکا و باغملک در وضعیت آماده باش هستند.