بهترین مقاصد سفر های تابستانی در ترکیه

گزارش بازرگانی،   3980411124

تابستان از راه رسید با خودش گرما و تعطیلات را برای خانواده ها به ارمغان آورد ماهی که برای اکثر مردم پر از خوش گذرونی مسافرت به جاهای دور و نزدیک می باشد .سفر در تابستان یک گزینه خوب می باشد و از ایران گردی تا مسافرت های خارجی میتواند تجربه و خوب و متفاوتی باشد و خاطرات خوبی را برایمان رقم بزند .

میتوانیم برنامه یک سفر رویایی را برای خودمان بچینیم یا یک سفر هیجان انگیز یا با کمی تحقیق در فستیوال هایی که در این فصل برگزار میشود هماهنگ باشیم و کلی خوش بگذرونیم یا یک سفر با یه عالمه خرید هیجان انگیز برنامه ریزی کنیم و... در کل تابستان زمان مناسبی برای سفر است با ما همراه باشید تا چند تا از بهترین مقاصد سفر آسیایی را با هم مرور کنیم تا یک سفر هیجان انگیز را برای خودمان  در تابستان با تورهای لحظه آخری برنامه ریزی کنیم.

سفر به شهر زیبای استانبول بهشت ترکیه

یکی از رنگارنگ ترین و خوشگل ترین خونه هایی که میتونی از نزدیک ببینی محله ی بالات در شهر زیبای استانبول می باشد .

یکی از  آرام ترین و جذاب ترین محله های استانبول بالات که منطقه مسیحی های استانبول هم هست،مردم خونگرم و دوست داشتنی آن در کنار هم پذیرایی توریست های زیادی از اقسا نقاط جهان هستند .

بالات سنتی و قدیمی ترین محله در مجاورت ساحل غربی استانبول است  این محله زیبا از قدیم الایام محل سکونت و زندگی یونانی ها و یهودی ها بوده است.

اگر میخواهید در سفر خود به چند دهه قبل هم سفر کنید حتما بالات را جز گردشگری خود در سفر به استانبول قرار دهید  در کوچه پس کوچه های رنگی بالات میتوان خاطرات کودکی و دور گذشته رو ورق زد،رخت و لباس هایی که از گوشه کنار خانه ها آویزان شده اند .

سر و صدای جذاب کودکان که با بازی ها و شلوغ بازی ها برای چند لحظه به خاطرات کودکی پرت میکند و یاد آور دوران تکرار نشدنی کودکی هایمان است .این محل زیبا یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری محسوب میشود .

یکی از جذاب ترین سفر های تابستانی ترکیه میتوان به بالات در تور استانبول اشاره کرد که میتوان یکی از زیباترین مقاصد سفر به استانبول باشد .

سفر به شهر زیبای آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای پر رفت و آمد و محبوب و نیز بزرگ ترکیه به شمار می رود که هرسال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. شهر آنتالیا، میان ایرانیان نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. آنتالیا یک شهر باستانی با تاریخ غنی است و در عین حال بسیار مدرن و شیک می باشد. این شهر مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. آنتالیا دارای بناهای تاریخی بسیاری است که البته با وجود فراوانی ولیکن با توجه به موقعیت جغرافیایی، امکان بازدید از همه آنها برای شما فراهم می باشد. اگرچه این شهر تاریخی، خرابه های زیادی از قدیم دارد، ولیکن با این وجود تمامی مکان های دیدنی آنتالیا، تاریخی نیستند. چند نمونه از جاذبه های گردشگری آنتالیا را که نباید آنها را از دست بدهید را برایتان نام میبریم و حتما در تور آنتالیا از آن ها دیدن فرمایید :
موزه باستان شناسی آنتالیا، خانه و موزه آتاتورک، آبشار دودن، ترمسوس، کالیچی، موزه اسباب بازی آنتالیا، ساحل تفریحی کالیچی آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، باغ وحش آنتالیا ، غار کارائین، پارک یاووز اوزجان دنیز، شهر باستانی پرگه آنتالیا، دروازه هادریان آنتالیا، برج ساعت آنتالیا، مسجد تکلی مهمت پاشاو غیره...

سفر خانوادگی شهر زیبا و ساحلی مارماریس

شهر مارماریس شهری بندری و زیبایی است که در کنار سواحل مدیترانه قرار گرفته است که در جنوب غرب کشور ترکیه در استان موغلا قرار گرفته است . مارماریس دارای طبیعتی زیبا است که در میان دو کوه قرار گرفته است و لنگرگاه های بسیار زیبایی دارد. سواحل آرام، طبیعت زیبا و منحصر به فرد و لنگرگاه و ... همه به زیبایی این شهر افزوده است که این شهر را به یکی از شهر های خاص آناتولی برای مسافران تور مارماریس تبدیل کرده است. تور مارماریس یکی از معروف ترین تور های ترکیه است و همه ساله گردشگران بسیاری حتی با تور مارماریس و بلیط تور مارماریس به این شهر زیبا سفر می کنند.

مسافرین عزیز تور لحظه آخری مارماریس می توانند از بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری مارماریس که شامل مواردی چون تور تفریحی با قایق ، سواحل مارماریس ، ساحل لاک پشت مارماریس ، مقبره های باستانی مارماریس، آکوا پارک مارماریس، خلیج کوچک بیزانسی مارماریس، پاموک کاله مارماریس، غواصی در مارماریس، بازار بزرگ یا بازار کارسی مارماریس ، پنج شنبه بازار و چهار شنبه بازار ایچملر مارماریس، مرکز خرید مارینا مارماریس، جزیره سدیر ساحل کلئوپاترا مارماریس، قلعه  مارماریس اشاره کرد که همه ساله بسیاری از مسافران تور مارماریس لحظه آخری از آنها دیدن می کنند.