آیت الله علم الهدی:هدف آمریکا جلوگیری از توسعه انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی الف،   3980409202 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشهد- امام جمعه مشهد گفت: اولین هدف آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی متوقف کردن و جلوگیری از توسعه آن است.

آیت الله علم الهدی:هدف آمریکا جلوگیری از توسعه انقلاب اسلامی است

به گزارش مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی یکشنبه عصر در دیدار با خانواده معظم شهدا و فرماندهان مرزبانی کشور در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: وقتی بنا شد چنین انقلابی معادلات بین‌المللی دنیا را به هم بزند و رهبر آن در مقابل قوی‌ترین قدرت نظامی جهان، او را شایسته انتقال پیام نمی‌داند، آن قدرت بین‌المللی استکباری کشور را راحت نمی‌گذارد و تلاش می‌کند با هر فتنه‌ای انقلاب را در هم بشکند و این توانمندی را که در بیانرسای رهبری این انقلاب ظهور و بروز کرده را از بین ببرد.

وی افزود: وضعیت شما عزیزان در مرزها چنین شرایطی است، دشمنی که در مقابل چشم دنیا تحقیرشده و دشمنی که در برابر بینش دنیا به نقطه‌ای رسیده است که روی کره زمین نقطه‌ای نیست که پرچمش را آتش نزند، دشمنی که این‌قدر تحقیر و تضعیف شده، برای این‌که آقایی جهانی و سیادت بین‌المللی خود را حفظ کند معلوم است با همه توان و قدرت باید سعی کند این انقلاب و اقتدار را در هم بکوبد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: بحث مرزبانی در کشور، تنها مسئله مرزبانی از دو وجب خاک، یک ملت و جمعیت خاص در مقابل تهاجم‌های خارجی نیست بلکه مرزبانی در این کشور، مرزبانی از اقتدار، قدرت و توانمندی یک نظام و انقلاب است که دنیا را متوجه خود کرده است و عمده این اقتدار در گروه مرزبانی این انقلاب صورت می‌گیرد که عامل اجرایی‌اش شما عزیزان هستید و آفریننده این اقتدار برای نظام و رهبری، شما هستید.

وی گفت: آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی، سه هدف را دنبال می‌کند که اولین آن، متوقف کردن انقلاب است تا انقلاب راکد شود و توسعه پیدا نکند چون توسعه انقلاب، همه دنیا را تبدیل به ایران خواهد کرد و دنیا را به شکل جریان ضد استکباری درمی‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: نابودی نظام دومین هدف آمریکا و سومین هدف، هدف قرار دادن شخص رهبری است، رهبر انقلاب را هدف تمام توطئه‌ها قرار دادند و اگر رهبری ضربه بخورد، به دنبال آن نظام و انقلاب نابود شده است و آنچه در خط دفاعی برای ما اثربخش است، دفاع از این سه اصل است.

وی تاکید کرد: با این‌که دشمن از ۴ طرف مرزهای ما را محاصره کرده اما شما دلاوران، برای حفظ این امنیت در مرزها مقاوم ایستاده‌اید و به حمدالله موفق بودید و دشمن نمی‌تواند هیچ تهاجم و فتنه‌ای را از ناحیه مرزها به ما وارد کند.

ایشان اظهار کرد: در جریان مبارزه با مواد مخدر، این‌همه فداکاری و ایثارگری سبب شده هم راهروی جریان مواد مخدر به‌طرف نسل جوان دنیا نباشیم و هم کشور ما مصونیت پیداکرده است.