۱۵ تیرماه آخرین فرصت ارائه اظهار نامه مالیاتی

گروه اقتصادی الف،   3980409002

مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده دوره بهار سال جاری تا 15 تیر ماه جاری هستند.

۱۵ تیرماه آخرین فرصت ارائه اظهار نامه مالیاتی

علی‌اکبر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین فرصت قانونی ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی بهار امسال شامل ارائه  الکترونیکی همزمان اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است، اظهار کرد: مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده دوره بهار سال جاری تا 15 تیرماه جاری هستند.

وی گفت: مشمولان فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی مکلف به ارائه اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده دوره بهار سال جاری تا 15 تیر ماه جاری هستند.

حمزه‌ای خاطرنشان کرد:  انجام به موقع تکالیف قانونی به مؤدیان هم‌استانی امکان بهره‌مندی از همه خدمات و معافیت‌های ارائه شده در قانون را داده و از برخورداری جرایم قانونی جلوگیری می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران تصریح کرد:  مشمولان اعلام شده باید مالیاتی که در مراکز خدماتی و فروشگاهی با عنوان مالیات بر ارزش افزوده از مردم و مشتری اخذ می‌کنند را طی اظهارنامه مالیاتی در فرصت‌های اعلام شده به حساب دولت واریز کنند.

 وی با اشاره به سامانه www.evat.ir اظهار کرد: تمام اطلاعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و چگونگی پرداخت آنلاین مالیات در این سامانه موجود است و مؤدیان می‌توانند نسبت به ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده تا 15 تیر ماه جاری اقدام کنند.

حمزه‌ای اضافه کرد: به تمامی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری توصیه می‌شود که نسبت به ارائه اظهارنامه عملکرد سال 97 خود اقدام کنند و تا پایان تیرماه به سامانه www.tax.gov.ir مراجعه و اظهارنامه را تسلیم کنند.