ترافیک فوق سنگین در هراز/ مسافران از فیروزکوه تردد کنند

گروه اجتماعی الف،   3980406173 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور هراز فوق سنگین است و در این محور تا محدوده امامزاده هاشم(ع) با پس زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور هراز فوق سنگین است و در این محور تا محدوده امامزاده هاشم(ع) با پس زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در شهرهای عبوری محورهای شرق استان فوق سنگین است، گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین اما روان در جریان است و مشکل خاصی در خصوص عبور خودروها از این محور وجود ندارد.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم، اما روان در جریان است و خودروها در این محورها بدون مشکل عبور می‌کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با تاکید بر اینکه به دلیل ترافیک فوفقسنگین در محور هراز هموطنان از محور فیروزکوه به شمال کشور سفر کنند، اضافه کرد: مسافران در چنین شرایطی با صبر، حوصله و شکیبایی تردد کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ، حرکات مارپیچ جداً خودداری کنند.

وی اذعان کرد: در طول مسیر رانندگان هر دو ساعت، ۱۵ دقیقه را در محل‌های مجاز به استراحت پرداخت و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند و همچنین برای بازگشت خود مدیریت زمان سفر داشته و بازگشت خود را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند.