نماینده دموکرات: بولتون و پمپئو می‌خواهند آمریکا را به جنگ با ایران بکشانند

گروه جهان الف،   3980406040 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

«ست مولتون» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «جان بولتون و مایک پمپئو» تلاش می‌کنند واشنگتن را به جنگ با ایران بکشانند.

نماینده دموکرات: بولتون و پمپئو می‌خواهند آمریکا را به جنگ با ایران بکشانند

به گزارش ایرنا، مولتون که جزو نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست در رویدادی که به میزبانی روزنامه واشنگتن پست برگزار شد، اظهار داشت: ببینید امروز ما در کجا قرار داریم. ما در آستانه جنگ با ایران قرار داریم.

وی با بیان اینکه «این دولت هیچ راهبردی در قبال ایران ندارد» افزود: مشاورانی مانند جان بولتون (مشاور امنیت ملی کاخ سفید) وجود دارند؛ همان فردی که ما را به جنگ با عراق کشاند، اینک به همراه مایک پمپئو (وزیر خارجه) تلاش می‌کند ما را به جنگ با ایران بکشاند.

مولتون در ادامه گفت: وقتی دولت قبلی آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران رسید فکر نمی‌کردم که بهترین توافق روی زمین باشد. اما به اسرائیل رفتم و با بنیامین نتانیاهو که از منتقدان اصلی آن بود دیدار کردم. از او پرسیدم: فقط به من توضیح بده که چگونه توافق بهتری ایجاد می‌کنی.

وی افزود: او هیچ جوابی نداشت و من به حمایت از توافق پرداختم. صحبت‌های من در صفحه اول تارنمای کاخ سفید در دولت باراک اوباما قرار گرفت.