جریان نفوذ در شبکه اقتصادی کشور؛ پشت پرده ارتباط زن جاسوس با ۱۶ مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

گروه سیاسی الف،   3980406008 ۵۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

این روز‌ها خبری مبنی بر نفوذ یک زن به بدنه وزارت نفت و ارتباط با ۱۶ نفر از مدیران این وزارتخانه صدر اخبار را به خود اختصاص داد.

 پشت پرده ارتباط زن جاسوس با ۱۶ مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: این روز‌ها خبری مبنی بر نفوذ یک زن به بدنه وزارت نفت و ارتباط با ۱۶ نفر از مدیران این وزارتخانه صدر اخبار را به خود اختصاص داد. خبری که برای نخستین بار از سوی دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسانه‌ای شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در این باره گفته بود: اخیرا نهاد‌های امنیتی یک باند نفوذی را دستگیر کردند. در راس این باند خانمی قرار داشت که با نفوذ بین ۱۶ نفر از پرسنل مهم و تاثیرگذار وزارت نفت نفوذ کرده بود و توانسته بود تصمیمات مهمی را در وزارت نفت مسکوت بگذارد و ضربه کاری را در این جنگ اقتصادی به کشور وارد کند. مقامات این وزارتخانه با همراهی این خانم تصمیمات غلطی را در جهت خواسته‌های دشمن و برعلیه منافع ملی کشور اتخاذ می‌کردند.

همچنین ابوالفضل ابوترایی نماینده نجف‌آباد در مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه این خانم تبعه ایران و نفوذی بوده است، می‌گوید: این فرد با ۱۶ مدیر وزارت نفت در ارتباط بوده و قصد تأثیرگذاری بر آن‌ها را داشته است.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه وزارت نفت در دوران تحریم پاشنه آشیل کشور است، افزود:، چون کشور ما براساس درآمد‌های نفتی اداره می‌شود وزنه نفت در کشور ما بسیار مهم است که استکبار سعی می‌کند با تاثیرگذاری بر این وزارتخانه فروش نفت کشور را مختل کند.

اما نخستین واکنش از سوی مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت رسانه‌ای شد؛ کسری نوری در این باره گفت: چنین موردی واقعیت ندارد و حتما امروز در اسرع وقت اطلاعیه جامعی صادر خواهد شد.

دو روز بعد از این اظهارات، شانا (خبرگزاری وزارت نفت) از قول حسین حاجی‌حسینی، رئیس سازمان حراست صنعت نفت نوشت: «در خصوص اظهارات آقای حاجی دلیگانی، نماینده محترم مردم شریف شاهین‌شهر و آقای ابوترابی، نماینده محترم مردم شریف نجف‌آباد که اعلام کرده‌اند اخیراً (تاکید می‌شود اخیراً) نهادهای امنیتی اعضای باند نفوذ در وزرات نفت را دستگیر کرده‌اند، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند، وزارت نفت و سازمان حراست این وزارتخانه از چنین خبری بی‌اطلاع بوده و هیچیک از مدیران ارشد و تصمیم‌گیر وزارت نفت تاکنون در این مورد احضار یا بازداشت نشده‌اند و هیچ تذکر بازدارنده‌ای نیز در این باره از طرف نهادهای امنیتی به مسئولان ذی‌ربط در این وزارتخانه، داده نشده است.»

حملات به زنگنه سیاسی است

از سوی دیگر برخی نمایندگان نزدیک به طیف وزیر نفت معتقدند این اخبار حمله سیاسی به زنگنه است و واقعیت ندارد. جهانبخش محبی‌نیا، نایب‌رئیس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم، درباره حملات اخیر به وزارت نفت، می‌گوید: از وزیر نفت دفاع نمی‌كنم؛ اما امروز نگاه سیاسی به كارهای اجرائی هر نوع ایجاد عقده سر راه نیروهای اجرائی كشور را به‌هیچ‌وجه منصفانه و مبتنی بر عقل نمی‌بینم. درباره برخی از اتهامات وارده، باید خدا را در نظر گرفت، این‌طور نیست كه برخی می‌گویند.

عبدالحمید خدری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر نفت در سخت‌ترین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی سکان‌دار وزارت نفت است، گفت: متأسفانه هجمه‌های اخیر به وزیر نفت کاملا سیاسی، هدف‌دار و هدفمند است.

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با 16 مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به اینکه امروز وزارت نفت در خط مقدم مقاومت در مقابل تحریم‌ها و تهاجم دشمن قرار دارد، گفت: در‌حالی‌که صنعت نفت از سوی دشمنان خارجی مورد تحریم قرار گرفته است، برخی در داخل به ‌صورت هدفمند هجمه‌های بی‌سابقه‌ای را به وزیر نفت آغاز کرده‌اند.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید یک‌صدایی در داخل کشور از سوی مسئولان شنیده شود، افزود: این‌گونه هجمه‌های داخلی به وزیر نفت منطقی نیست. امروز وزارت نفت نوک پیکان حملات دشمن و در خط مقدم مبارزه قرار دارد؛ از‌این‌رو همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس، قوه قضائیه، صداوسیما و... باید از این وزارتخانه حمایت کنند.

وزیر نفت: من جا نمی‌زنم!
 
ماجرای خانمی که با ۱۶ مدیر ارشد وزارت نفت ارتباط گرفته بود، به حاشیه جلسه هیئت دولت نیز کشیده شد. بیژن زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران در واکنش به حواشی ایجاد شده پیرامون برخی فعالیت‌های وزارت نفت با تاکید بر این که من مقاومت می‌کنم و از این مسائل جا نمی‌زنم، اظهار کرد: اگر این دوستان وقت ما را نگیرند و بگذارند کار کنیم به امید خدا بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با 16 مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

ربیعی: وزارت اطلاعات در حال پیگیری موضوع است

علی ربیعی در نشست خبری چهارشنبه 5 خرداد در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت اخیر یک خانم که با وزارت نفت در ارتباط بوده است اظهارکرد: این خانم کارمند یک شرکت اروپایی است. معمولاً این شرکت‌های خارجی که با دستگاه‌های اجرایی کار می‌کنند اطلاعات را نیز جمع‌آوری می‌کنند ولی اینکه جمع‌آوری این اطلاعات اقدام جاسوسی است یا خیر به بررسی نیاز دارد.

وی ادامه داد: البته اینگونه بیان شد که این خانم با ۱۶ فرد در ارتباط بوده است که بیان این مسئله به این شکل یک بیان اسلامی نیست. وزارت اطلاعات بررسی بیشتری را دارد انجام می‌دهد و قوه قضائیه نیز نتیجه را اعلام خواهد کرد.

دادستان کل کشور: دستگاه‌های امنیتی در حال تحقیقات روی موضوع هستند

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوالی درباره "یک زن نفوذی در وزارت نفت و دستگیری یک مقام نفتی» اظهار کرد: پرونده‌های این چنینی که در دادسرا تشکیل می‌شود تا زمانی که مشمول تحقیقات هستند و بازپرس تحقیقات لازم را انجام می‌دهد، نه به موجب قانون مجاز هستیم که آن را افشا کنیم و نه مصلحت مجموع کشور است که بخواهیم آن‌ها را دنبال کنیم و یا اطلاعات ناقص را در اختیار دیگران بگذاریم.

وی افزود: یک جرمی واقعی شده است و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و قضائی به آن ورود پیدا کردند و باید تحقیقات تکمیل شود و وقتی به مرحله‌ای رسید که قابل نشر بود، قطعاً منتشر خواهد شد.

پشت پرده ارتباط زن جاسوس با 16 مدیر ارشد وزارت نفت چیست؟

حق با چه کسی است؟

دادستان کل کشور و سخنگوی دولت در حالی اصل جرم و پیگیری‌های وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی را تایید کردند که برخی نمایندگان و چهره‌های نزدیک به وزارت نفت در تلاشند تا اینکه جرم را سیاسی جلوه دهند. به نظر می رسد تا اعلام نظر قطعی دستگاه‌های امنیتی باید منتظر ماند و دید حق با کدام گروه است؛ ناقلین خبر یا حامیان وزارت نفت.

البته تا لحظه نگارش این گزارش هیچ واکنش رسمی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی صورت نگرفته اما حاجی دلیگانی در پایان گفتگوی خود با خبرگزاری فارس از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای برخورد با باند مذکور قدردانی کرده بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۷۴۲۶۸۰۴:۵۲:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۶
کلا هر روز جالب تر میشه هر روز یه اتفاق جدید یه روز اختلاس یه روز قتل یه روز فحشا خدایا کاری بکن
ناشناس۹۷۴۳۵۷۰۸:۱۶:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۶
امان از سستی
ناشناس۹۷۵۰۹۰۱۵:۵۰:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۶
کدوم سستی ؟ جاسوسها خیلی رسمی و علنی با بالاترین مقامات دولتی رفیق هستن !!! وقتی لو میرن همون مقامات از دستگیری و محاکمه شون جلوگیری میکنن !!
ناشناس۹۷۵۰۹۲۱۵:۵۰:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۶
جیسون رضاییان بهترین نمونه از این جاسوسهاست .هر کاری میخواست کرد و بعد هم از حکم اعدام با مساعدت فرار کرد و الان داره در امریکا شدیدترین فعالیتها رو علیه مردم ایران انجام میده
ناشناس۹۷۵۱۴۷۱۶:۰۹:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۶
لطفا عکس این زن را به صورت آشکار و بدون شطرنجی منتشر کنید ببینیم آیا اینقدر اغواکننده بوده که مدیران وزارت را اسیر کرده!!!!!
ناشناس۹۷۵۴۳۶۱۸:۴۵:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۶
فساد اخلاقی در مدیران ارشد دولتی بی داد می کند.
ناشناس۹۷۵۴۷۸۱۹:۲۶:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۶
امان از آن چشم و از آن ابرو ...
ناشناس۹۷۴۳۵۹۰۸:۱۹:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۶
وقتی تا وزارت نفت هم درگیر جاسوس میشه بقیه جاها چی
ناشناس۹۷۵۰۸۵۱۵:۴۷:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۶
وزارت نفت که بهشت جاسوسهاست
ناشناس۹۷۵۰۹۵۱۵:۵۱:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۶
وزارت نفت از اولش هم مهمترین نقطه هدف جاسوسهای انگلیسی در ایران بود
ناشناس۹۷۴۳۷۱۰۸:۳۴:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۶
چرا یک سری از طریق عناصر وابسته ، سعی در القاء ضعف مدیریت این وزارت خانه مهم کشور هستندحال انکه با وجود همه مشکلات ، این وزارت خانه عملکرد قابل قبولی داشته است
ناشناس۹۷۵۰۸۱۱۵:۴۱:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۶
ظاهرا به دلایلی برای شما قابل قبول بوده !!
ناشناس۹۷۵۰۹۷۱۵:۵۲:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۶
کدوم عملکرد قابل قبول ؟ منظورت قراردادهایی مثل کرسنت و توتال و ... هست ؟ یا جاسوسی مقامات بالای اون مثل .... ..... ...................... ؟
ناشناس۹۷۵۱۵۷۱۶:۱۳:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۶
چرا یک سری جیره خوار کور کورانه از زنگنه حمایت می کنند و خطاهای بزرگ او را لاپوشانی می کنند و انتظار دارند بقیه هم مثل آنها عمل کنند؟
ناشناس۹۷۵۴۶۴۱۹:۱۲:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۶
کرسنت
ناشناس۹۷۴۳۸۴۰۸:۴۶:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۶
عجب این خانمها این چند وقته تاثیر گذار و با نفوذ شدن ها اون از نجفی اون از اون چند نفر شورای شهر یکی از شهرهای شمالی
ناشناس۹۷۵۰۷۱۱۵:۳۶:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۶
عجب از اونها که سریع در برابر خانم ها وامیدن!
ناشناس۹۷۵۱۲۸۱۶:۰۲:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۶
این یکی واقعا جاسوس بوده . فرق داره با قضیه نجفی
ناشناس۹۷۵۲۵۳۱۶:۴۴:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۶
حالا هی نجفی رو بچسبونید به سایر موارد ! نجفی آدم کشه و اعتراف کرده
ناشناس۹۷۴۳۹۷۰۸:۵۹:۴۹ ۱۳۹۸/۴/۶
کلا زنگنه همه جور هنری از خودش به جا گذاشته بعد میگه ب-ز من رو میخواد خراب کن. بابا ب-ز اصلی تویی اون یکی ب-ز اداتم نمی تونه دربیاره
ناشناس۹۷۴۴۲۶۰۹:۳۴:۲۵ ۱۳۹۸/۴/۶
واقعا شرم آور است که در این موقعیت حساس این گونه علیه وزارت نفت شایعه پراکنی می کنید و تیتر مطالب را طوری تنظیم می کنید که شایبه روابط نا مشروع از آن برداشت شود
ناشناس۹۷۵۱۰۰۱۵:۵۳:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۶
کار از روابط نامشروع گذشته . بحث وطن فروشی و خیانت اینهاست
ناشناس۹۷۵۱۵۸۱۶:۱۵:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۶
واقعا شرم آوره در این موقعیت حساس وزارتخانه مهم نفت در اختیار باند مشکوک و ضعیف قرار داره که از پشت به مردم خنجر بزنه
ناشناس۹۷۵۲۵۰۱۶:۴۳:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۶
عموجان شرم آور نیست دم خروس را قبول کنیم یاقسم حضرت عباس را .قرارداد کرسنت را قبول کنیم ویا سیاسی کاری با وزارت نفت را
ی۹۷۴۴۸۳۱۰:۱۳:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۶
کارخانه پرستو سازی کجاست ؟
ناشناس۹۷۴۵۰۴۱۰:۲۵:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۶
طرف پرستو بوده؟ لامصب 16 تا آشیانه داشته؟!
ناشناس۹۷۵۰۹۸۱۵:۵۲:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۶
این از پرستو گذشته! یا عقاب بوده یا شاهین یا قرقی! شاید هم کفتر کاکل به سر بوده!
ناشناس۹۷۴۵۲۵۱۰:۴۶:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۶
هر دم از این باغ بری می رسد...
ناشناس۹۷۴۵۲۶۱۰:۴۶:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۶
پرستو بوده؟
ناشناس۹۷۵۴۹۷۲۰:۰۹:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۶
اسم زیبای پرستو رو ب لجن نکشید...ی اسم دیگه بزاریدروشون ک قدیمها هم اماکنی بودند ک از اینها نگهداری میشد
از سار کاشان۹۷۴۵۲۸۱۰:۴۸:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۶
زنگه یک وزیر مهم و کلیدی است چرا باید نیروهای قوی بطور مدام تخریب بشند. شاید با آوردن یک وزیر نالایق و ناوارد می خواهند کارها بکنند
ناشناس۹۷۵۱۰۳۱۵:۵۴:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۶
واقعا کسی که بتونه کرسنت رو به امارات ، و توتال رو به فرانسه و قطر ، هدیه بده ، خیلی وزیر لایقیه
ناشناس۹۷۵۱۹۷۱۶:۲۵:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۶
تخریب شوند؟ خودشان خطا کرده اند و باید جوابگو باشند! شما هنوز تکذیب های زنگنه را قبول داری و فکر میکنی موضوع صحت ندارد؟
حرف حساب۹۷۴۵۴۶۱۰:۵۷:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۶
به ما ميگن نفس خود را نگهداريد اما خودشان در برابر يك زن ....
محمد۹۷۴۵۸۲۱۱:۱۵:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۶
ضمن اینکه افشاء این پرونده ها قبل از سیر طبیعی ممکن است به اصل موضوع آسیب بزند اما دفاع بی محابای برخی از آقایان نماینده هم احتمالا به علت آینده نگری وضعیت بعد از دوره نمایندگی است
ناشناس۹۷۴۵۸۴۱۱:۱۶:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۶
دولتی که به اسم تدبیر و امید، اختلاسگران، قاچاقچیان و‌جاسوس هارو به پست های عالی رسوند...
ناشناس۹۷۵۱۰۹۱۵:۵۶:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۶
تنها کسی که از این دولت راضیه ، آقا محمد خان قاجاره ، چون حسابی رو سفید شده
ناشناس۹۷۴۶۲۱۱۱:۴۴:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۶
با موضوعات مثل جاسوسی که به امنیت ملی ارتباط مستقیم داره نباید جناحی برخورد شود اگه کسی خلافی مرتکب شده باید باهاش برخورد بشه
ناشناس۹۷۵۱۱۹۱۶:۰۰:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۶
اگر مقامات بذارن !!! مثلا ... و ... نمیذارن با برادرهاشون برخورد بشه !!! ... نمیذاره با خواهرزاده ش برخورد بشه !!! ... نمیذاره با برادرزاده ش برخورد بشه !!!
ناشناس۹۷۴۶۴۲۱۱:۵۵:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۶
بر مبنای این گزارش و با توجه به سابقه این امور،‌ ظاهرا خانمی کارمند شرکتی خارجی بوده که حسب منافع شرکتش یکسری مدارک را در اختیار داشته و نیروهایی برای فشار بر وزارت نفت ایشان را بازداشت کرده اند و ظاهرا دستشان خالی است یا آنچنان موضوع دندانگیری نیست. حال با استفاده از برخی نمایندگان همسو سعی دارند با شانتاژ اشتباه خود را جبران کنند.
بیژنگ۹۷۴۷۱۶۱۲:۳۲:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۶
چه ایرادی در کار مردان ایرانی است که به راحتی توسط زنان مورد سوء استفاده قرار می گیرند؟ یا چه توانمندی در زنان ایرانی وجود دارد که به راحتی مردان را مورد سوء استفاده قرار می دهند؟
ناشناس۹۷۵۱۲۰۱۶:۰۰:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۶
همه جای دنیا همینه . تو امریکا و اروپا بدتر
ناشناس۹۷۴۹۱۹۱۴:۰۸:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۶
زنگنه باید استیضاح و برکنار بشود.
ناشناس۹۷۵۱۲۳۱۶:۰۱:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۶
باید محاکمه بشه . مثل شریعتمداری و سیف و نهاوندی و نیلی و جهانگیری و آخوندی و سماوی و عراقچی و ....................
ناشناس۹۷۴۹۷۸۱۴:۴۶:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۶
مديران و مسئولين خدا ترس و با تقواى كشور چقدر راحت در دام زنان گرفتار مى شوند
پیمان۹۷۵۰۴۶۱۵:۱۷:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۶
این زن فاسد دیگه خود شیطان بوده! 16 نفر! حتی خود شیطان هم چنین پشتکاری در ایجاد فساد نداره.سریع اعدامش کنید هر نفس این آدم دنیا رو آلوده تر میکنه.
ناشناس۹۷۵۱۲۵۱۶:۰۱:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۶
بحث فساد نیست ، بحث جاسوسیه . مثل جیسون رضاییان و خواهرزاده ... .
ناشناس۹۷۵۱۹۰۱۶:۲۳:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۶
حکم زن را صادر کردی با آن مدیران و وزیر نالایق چه باید کرد؟ برکناری و محاکمه حداقل تنبیه انهاست
ناشناس۹۷۵۰۶۳۱۵:۳۱:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۶
جنگ بر سر منابع قدرت و ثروت هست.
محمدی۹۷۵۰۹۱۱۵:۵۰:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۶
اکر این خبر صحیح باشد، یعنی ۱۶ مدیر ارشد یک وزارت خانه مهم و کلیدی درگیر فساد اخلاقی هستند، یاد نماینده های مجلس افتادم که برای گرفتن عکس کنار خانم مسوول اروپایی در مجلس شورای اسلامی چه افتضاحی به بار آوردند، واقعا متاسفم از این همه فساد اخلاقی، مالی ، اداری و ... در بدنه دولت و ..
mos3sad@yahoo.com۹۷۵۱۳۰۱۶:۰۳:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۶
امثال حاج دلیگانی ها و دهقان ها دارند به زنگنه فشار می آورند. مردم هم کور نیستند
ناشناس۹۷۵۳۵۱۱۷:۳۱:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۶
پشت پرده حمله به زنگنه چیه ؟! فساد و زد و بند در همه وزارتخانه ها و سازمانها کم و بیش وجود داره اما این حجم از حمله و هجوم به وزارت نفت بودار است .
معلم۹۷۵۳۷۵۱۷:۵۷:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۶
بعضي از دوستان در حال تكميل پازل ترامپ براى زدن وزارت نفت هستند. متاسفم از بي بصيرتى. اگر مسئله است بايد از كانال هاى رسمى پيگيرى شود نه اينكه در اين شرايط جنگ اقتصادي روانى باعث تشويش اذهان عمومى شد.
ناشناس۹۷۵۴۲۳۱۸:۳۵:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۶
آیا بهتر نیست برای افشای چنین اخبار هولناک و مهمی دست کم یک ضوابطی در نظر گرفته شود؟ آیا بهتر نیست این اخبار به جای افشا توسط نمایندگان توسط وزیر اطلاعات اعلام شود؟
ناشناس۹۷۵۴۳۱۱۸:۳۹:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۶
وقتي وزارت نفت از بازرسي وقانون مديريت خدمات كشوري استثنا ميشود زمينه فسادمالي وغيره فراهم شده است
ناشناس۹۷۵۴۶۵۱۹:۱۳:۰۷ ۱۳۹۸/۴/۶
خاک برسر ها عزت نفس ندارن
ناشناس۹۷۵۴۸۵۱۹:۳۱:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۶
قاچاق قرص متادون با مجوز مرکز ترک اعتیاد!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین