شکوری:کشوی جادویی نداریم/رای فتاحی اجرایی می‌شود

گروه ورزشی الف،   3980405164

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: برای اجرای احکام کشوی جادویی نداریم و اگر رایی صادر شود حتما ابلاغ می‌شود.

به گزارش فارس، ابراهیم شکوری در جلسه آسیب‌شناسی لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر انتصابی از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام شود مورد تائید ماست همانطور که در مورد سرمربی تیم ملی همین اتفاق افتاد. قبل از آن هیچ چیزی تائید یا تکذیب نمی‌شود.

وی گفت:‌امامی‌فر سابقه بازیگری و مربیگری خوبی دارد اما ما در مورد تیم‌های امید بزرگسالان با چند نفر صحبت کردیم و اگر قرار شد خبری اعلام شود فقط از طریق سایت فدراسیون خواهد بود. هاشمیان هم با نظر مثبت ویلموتس بوده و هر کسی دیگر هم که انتخاب شود مطمئنا با نظر او خواهد بود.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال درباره جلسه سرمربی تیم ملی با مربیان آیا برگزار خواهد شد یا خیر، گفت:دوره کی‌روش تمام شده و از او تشکر می‌کنیم و اگر قرار باشد جلسه‌ای با حضور ویلموت برگزار شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در مورد اینکه چه زمانی طلب کی‌روش پرداخت خواهد شد،‌گفت:‌ از طریق سفارت ایران در مالزی پیگیر پرداخت هستیم . یک مقدار از طلب باقی مانده اما رقم دقیق را نمی‌دانم. فکر می‌کنم خودش هم از این روند پرداخت راضی است.

شکوری در مورد اینکه آیا برای بازی‌های دوستانه تصمیمی گرفته شده یا خیر، گفت: بازی‌های خوبی را در روزهای فیفادی در نظر گرفته‌ایم. فعلا 24 تیر ماه اولین بازی ما با تیم امید خواهد بود.

وی در پاسخ به این که آیا ویلموتس مخالف تعطیلی لیگ است یا خیر، گفت: هر مربی سبک خاص خودش را دارد. اعتقاد او این است که تا جای ممکن نباید لیگ تعطیل شود. فکر می‌کنم نظر مردم هم در مورد ویلموتس مثبت بوده و نوع رفتار و روش او مورد علاقه مردم است.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ظاهرا برخی از احکام کمیته اخلاق اجرایی نمی‌شود، گفت: اینطور نیست نمی‌دانم تاکنون چند رای صادر شده اما اغلب آنها اجرایی شده و بقیه هم اجرایی می‌شود. در مورد فتاحی هم اجرایی می‌شود. در مجموع باز هم می‌گویم خبری برای ما صحت دارد که روی سایت فدراسیون باشد.

شکوری در مورد اینکه گفته می‌شود فدراسیون با برند آدیداس به توافق رسیده،‌گفت:‌در اولین فرصت اسپانسر را نهایی می‌کنیم. در حال مذاکره هستیم و به این سمت می‌رویم که همه تیم‌های ملی از یک برند استفاده کنند.

وی در مورد اینکه آیا شما هم کشوی جادویی برای احکام کمیته اخلاق دارید یا خیر،‌گفت: ما چنین چیزی نداریم و اگر رایی صادر شود حتما ابلاغ می‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخی معتقدند ماجدی به دلیل حضور در هیأت مدیره استقلال نباید در کمیته آموزش باشد، گفت:‌کمیته‌های فدراسیون در حال پوست‌اندازی است. دوست داریم فدراسیون‌ها از نفرات جدید که وارد فدراسیون می‌شوند حمایت کنند. ماجدی هم تحول خوبی ایجاد کرده و موفقیت او باید در تاریخ ثبت شود. سعید دقیقی، نیما نکیسا و اکبر محمدی نفرات جوانی هستند که اضافه شدند و تحول خوبی ایجاد کردند. در مجموع همه ما دنبال تحول فوتبال هستیم.

شکوری در مورد حضور مدرسان جهانی در ایران گفت:دوست داریم بهترین مدرسان دنیا به ایران بیایند. مدرس فعلی هم خوب است و کلاس در بالاترین سطح برگزار می‌شود.

وی در مورد بلیت فروشی الکترونیکی عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم لیگ را پس از الزاماتی که داریم برگزار کنیم و تا زمانی که این الزامات نهایی نشده لیگ را برگزار نکنیم چون خواست مردم هم از ما همین است.

سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال در مورد اینکه باشگاه‌ها می‌گویند هزینه تهیه VAR باید از طریق تبلیغات و حق پخش به باشگاه‌ها تامین شود، گفت:‌در روزهای آینده جلسه خوبی می‌گذاریم و سعی می‌کنیم استانداردسازی کنیم.