خرید ویلا در طبیعت زیبا و هوای پاک شمال

گزارش بازرگانی،   3980404171

آلودگی هوا، مشکلات ترافیکی و زندگی محدود آپارتمانی از دلایلی هستند که افراد را به خرید ویلا در شمال کشور ترغیب می کنند. طبیعت زیبا، هوای پاک، آرامش و سکوت از موهبات زندگی در شهر های شمالی کشور است. بسیاری از افرادی که ساکن شهر های بزرگ و شلوغ هستند به فکر تهیه مسکن در شمال می افتند تا بتوانند آخر هفته یا تعطیلات خود را در آن جا سپری کنند.

برخی نیز به کلی قید زندگی در شهر خود را زده و ترجیح می دهند دوران بازنشستگی را در محیطی آرام با آب و هوای مطلوب بگذرانند.

یکی از مناطق پر طرفدار برای خرید ویلا در شمال، چمستان است. چمستان که در گذشته به آن چمنستان می گفتند یکی از بخش های شهرستان نور است که 15 کیلومتر با آن فاصله دارد. اگر از تهران قصد رفتن به چمستان را داشته باشید باید حدود 180 کیلومتر را طی کنید.

طبیعت چمستان بسیار بکر و دست نخورده است که همین موضوع باعث شده افراد زیادی به فکر خرید ویلا در این منطقه بیفتند.

دریاچه الیمالات، روستای ییلاقی لاویج که دارای آب گرم طبیعی است، پارک جنگلی کشپل و روستای میرخمند از مناطق دیدنی اطراف چمستان است.

یکی دیگر از مزایای چمستان نبود ترافیک در ایام نوروز و تعطیلات است که در بعضی از شهرها وجود دارد و واقعا آزار دهنده است. تصور کنید برای فرار از شلوغی به شمال پناه ببرید اما ترافیک دست از سر شما بر ندارد. بنابراین برای خرید ویلا حتما این نکته را در نظر داشته باشید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید ویلا در چمستان را دارند باید به یک سری نکات توجه کنید.

اولین نکته انتخاب یک مشاور املاک مجرب و متعهد است که بهترین انتخاب را با توجه به بودجه تان فراهم کند.

نکته دیگر انتخاب منطقه مناسب برای خرید ویلا است. با توجه به تازه وارد بودن شما در منطقه و نداشتن آشنایی با شهر یک مشاور املاک خوب می توانید بهترین نقطه را به شما معرفی کند.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید کیفیت ساخت ویلا و استفاده از مواد و مصالح با کیفیت است.

مشاورین املاک موسوی شما را در یافتن ویلای مورد نظر خود یاری می نماید. مشاورین املاک موسوی به دلیل سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش ویلا در شهرهای نور، چمستان، نوشهر و در کل شهرهای شمالی ایران قطعا گزینه مناسبی برای مشاوره و خرید ویلا هستند. همچنین املاک موسوی دارای کادری مجرب و مشرف به منطقه است که می تواند کمک شایانی در انتخاب بهترین ویلا نسبت به بودجه شما انجام دهند.

خرید ویلا چمستان می تواند سرمایه گذاری خوبی برای آینده باشد و همچنین استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی این شهر زیبا از دیگر مزایای این خرید خواهد بود. برای مشاوره با کارشناسان املاک موسوی به چند طریق می توانید اقدام نمایید.

سایت املاک موسوی با دارا بودن چندین هزار فایل این امکان را به شما می دهد تا قبل از رفتن به منطقه و بازدید از ویلا نگاهی اجمالی به مشخصات ویلاها داشته باشید. لازم به توضیح است این وب سایت دارای امکان جستجوی پیشرفته بر اساس امکانات مانند تعداد اتاق خواب، حدود قیمت، منطقه مورد نظر و سیستم های هوشمند می باشد که شما در انتخاب هر چه بهتر یاری خواهد داد.

در صورت عدم دسترسی به وب سایت کارشناسان املاک موسوی به صورت تلفنی و یا حضوری نیز می توانند مشاوره خود را در مورد خرید یا فروش ویلا به شما ارائه دهند.

املاک موسوی چهار شعبه اصلی در مناطق شمالی کشور دارد دفتر مرکزی این مجموعه در مازندران، چمستان، خیابان شیخ فضل الله نوری، جنب تامین اجتماعی واقع شده و سه دفتر فرعی این شرکت در رویان، وازیوار، ۷۰۰ متر جلوتر از رستوران لوتکالوتوس، گروه مهندسین موسوی؛ شعبه سوم در نور ،روبه روی فروشگاه ایران کتان ، ساختمان نگین واقع شده و شعبه چهارم نیز در رویان، ۵۰۰ متر بعد از پلیس راه رویان، جنب شهرک هایکاشن قرار دارد