استراتژی فروش محصول با طراحی سایت فروشگاهی

گزارش بازرگانی،   3980404153

فروش محصولات در عصر حاضر با شیوه های قدیمی امکان پذیر نیست و دیگر توجیه اقتصادی ندارد روش هایی چون بازاریاب های تلفنی، در چند خط سعی میکنیم ببینیم کدام روش هزینه بیشتری برای شرکت دارد

روش اول طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت حدود 8 میلیون، هزینه اپراتور ماهیانه یک  نیم میلیون در شش ماه 9 میلیون – هزینه بهینه سازی حدود 12 میلیون

 

روش دوم استخدام بازاریاب

صرف نظر از اینکه استخدام بازاریاب بسیار زمان بر بوده و انتخاب آن چندین ماه زمان میبرد در جای خود، حداق هزینه برای چهار بازایاب با حقوق ثابت 6 میلیون که در طول 6 ماه 36 میلیون تومان و هزینه تلفن 6 ماه حدود دو میلیون

در روش اول ما 28 میلیون خرج کردیم و تا زمان رسیدن به صفحه اول که حدود چهار ماه است درآمدی کسب نکردیه ایم اما بعد از چهار ماه مشتری واقعی، یعنی کسی که نیاز به محصول ما دارد با ما ارتباط برقرار میکند.

 

در روش دوم ما هزینه بسیاری می کنیم لول برند خود را با هر زنگ یک رتبه پایینتر می آوریم.استرس این را داریم بازاریابی که بیشتر از یک ماه تریبیت کرده ایم محل کار را ترک کنند

فرق کلی بین بازاریابی و سایت این است که در سایت نیاز به متعاقد کردن مشتری نداریم امادر شیوه های دیگر ما باید مشتری را متعاقد به خرید کنیم و بسیار پر هزینه است حال که بعد از این توضیحات باید بدانیم که چگونه سایتی باید سفارش دهیم تا فروش بالایی داشته باشیم

 

معیار های سفارش طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

ما باید بدانیم چه نوع طراحی را انتخاب کنیم، با چه شرکتی کار کنیم، سایت فروشگاهی ما چه امکاناتی باید داشته باشد و چه هزینه ای برای طراحی باید پرداخت کنیم

 

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

اولین سوال در ذهن ما نقش می بنند قیمت طراحی سایت فروشگاهی است. متاسفانه با هر تماس با هر شرکت طراحی سایت،قیمتی جدید می گیریم و همه اکثر امکانات نیز یکی است اما این نکته را فراموش نکنید اصولا سایت های فروشگاهی زیر 7 میلیون سایت آماده هستند و وسط راه برای شما مشکلات بسیاری ایجاد میکنند.حتما حتما دوبار تاکید کردیم از سایت های اختصاصی استفاده کنید و به هیچ وجه سایت آماده سفارش ندهید

 

طراحی سایت فروشگاهی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

معیار هایی که ما برای طراحی سایت فروشگاهی در نظر میگیریم بسیار مهم است ما در این قسمت به چند مورد می پردازیم

  • سرعت بالا در لود شدن سایت طراحی شده نباید کد های اضافی داشته باشد تا سایت دیر لود شود
  • امنیت بالا اگر در طراحی سایت نکات امنیتی رعایت نشود در یک چشم بر هم زدن شما کل دیتاها را از دست خواهید داد
  • سئوی حرفه ای
  • قابلیت ارتقا

طراحی سایت فروشگاهی با سئوی قوی

سئوی یا وعده اکثر شرکت های طرحی سایت با وعده سئو بالا قرارداد های طراحی سایت را منعقد می کنند اصولا افرادی که وردپرس کار می کنند خود را سئو کار می دانند که اکثرا حتی اطلاعات پایه سو را نمی دانند و اکثرا با نصب یک افزونه این مسئولیت را از خود سلب می کنند و مشتری از همه جا بیخبر در فکر خود طراح سایت را در حال بهینه سازی تجسم می کند در حالی که هیچ اتفاقی رخ نداده تنها یه ماژول یا افزونه نصب شده است شاید این سوال برای شما مطرح می شود که آیا طراحی فروشگاه اینترنتی باید کد نویسی خاصی داشته باشد تا بتوان آن را بهینه کرد؟ در جواب این سوال باید بگوییم کسی که پروژه بهینه سازی سایت فروشگاهی شما را میگیرد باید اطلاعات برنامه ویسی و ساختار را داشته باشد اگر اطلاعات کامل باشد هیچ تفاوتی ندارد که این سایت با چه نوع سورس یا زبان برنامه نویسی پساده شده است.در قرارداد های بهینه سازی این نکته را همیشه در ذهن داشته باشید قرارداد بهینه سازی فقط مربوط به کدهای سایت نیز بلکه مدیریت تبلیغات را نیز شامل می شود.قرار داد های سئو اصولا یکساله بسته می شوند و کم موردی برای 6 ماهه یافت می شود

 امیدواریم اطلاعات کلی در مورد طراحی سایت فروشگاهی خدمتتان ارائه کرده باشیم به امید افزایش فروش محصولات با ایجاد وب سایت فروشگاهی شما عزیزان.