بهترین مراکز خرید استانبول

گزارش بازرگانی،   3980404144

ترکیه کشور دوست و همسایه ماست که سالیانه میلیون ها ایرانی به آنجا سفر می کنند. وجود مراکز تفریحی مختلف در سراسر شهر های ترکیه، شهر های زیبا و دیدنی همراه با مناطق تاریخی و گردشگری در تمامی شهر های آن نه تنها برای ایرانیان جذاب شده بلکه به عنوان یک قطب گردشگری در خاورمیانه شناخته شده است.

اگر می خواهید یک سفر راحت و بی دردسر نیز داشته باشید بهتر است تور استانبول لحظه آخری یا تور های ترکیه را انتخاب کنید. لذت سفر های خارجی را با انتخاب تور می توانید دو برابر کنید.

جاذبه های توریستی استانبول چیست؟

استانبول یکی از جذابیت های ترکیه است که جاذبه های زیادی دارد. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در استانبول بگذرانید بهتر است قبل از سفر اطلاعات جامعی درباره جاذبه های توریستی آن به دست آورید. مکان های تاریخی، انواع موزه ها، آثار باستانی، بافت و معماری قدیمی، مکان های تفریحی، انواع رستوران ها و کافه ها همراه با خوراکی های مختلف و مراکز خرید از گزینه هایی است که گردشگران دوست دارند برای دیدن آن ها به کشور های مختلف سفر کنند.

بهترین مراکز خرید استانبول کجاست؟

همه گردشگران قبل از آغاز سفر لیستی از کار هایی که قرار است در سفر انجام بدهند تهیه می کنند. بدون شک خرید کردن و بازدید از مراکز خرید استانبول از محبوب ترین کار هایی است که دوست دارند آن را تجربه کنند. استانبول مهد بازار های بزرگ جهانی است که تمامی برند های معتبر دنیا در آن جا نمایندگی رسمی دارند. قطعا اجناسی را که از فروشگاه های بزرگ استانبول خریداری می کنید، تولید برند جهانی است. به یاد داشته باشید که علاوه بر پوشاک مرکز خرید جواهر ترکیه نیز شهرت جهانی دارد. پس از تور آنتالیا ارزان ترکیه تور استانبول یکی دیگر از پرطرفدار ترین تور های گردشگری به مقصد ترکیه است.

بازار قدیمی استانبول

همه شهر ها و کشور ها بدون استثنا بازار قدیمی دارند. عمر بازار های قدیمی معمولا از 100 سال شروع می شوند و صاحبان آن نیز از نام آوران آن منطقه و کسبه به حساب می آیند و هر نوع جنسی در آن یافت می شود. به بازار قدیمی استانبول بازار مصری ها نیز می گویند، که در نزدیکی مسجد ایاصوفیه قرار دارد. در این بازار صنایع دستی و زیور آلات به فور یافت می شود.

استانبول مال

هر کسی که به استانبول سفر کرده قطعا از این مرکز خرید دیدن می کند. استانبول مال در بخش اروپایی ترکیه قرار دارد و در آن اکثر برند های اروپایی مثل ویکتوریا سکرت در آن شعبه دارد. علاوه بر مغازه های پوشاک در این مجتمع می توانید بهترین رستوران ها و خدمات تفریحی را دریافت کنید.

گراند بازار

با رفتن به گراند بازار استانبول دست خالی از آن بیرون نمی آیید. رنگ و بوی این بازار به قدری زیباست که برخی ها تنها برای عکاسی و قدم زدن وارد آن می شوند. گراند بازار در بخش اروپایی ترکیه قرار دارد و افراد زیادی از این بازار دیدن می کنند.

مرکز خرید اولیویوم، مرکز خرید چرم ترکیه، مرکز خرید کانیون، مرکز خرید فروم، مرکز خرید آکوافلوریا و پالادیوم استانبول همگی از محبوب ترین و بهترین مراکز خرید استانبول هستند که انواع برند های معتبر دنیا را می توانید در آن پیدا کنید.

تور استانبول را با دلارام سیر تجربه کنید.

دلارام سیر یک مجموعه توریستی است که به عنوان کارگزار تور ترکیه در ایران مشغول به کار است. خدمات و انواع تور های دلارام سیر به مقصد ترکیه و شهر های آن انجام می شود. اگر به دنبال بهترین خدمات مسافربری هستید و میخواهید یک سفر راحت و امن را تجربه کنید دلارام سیر بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

برای مشاهده انواع تور های ترکیه و دریافت اطلاعات از آخرین قیمت ها می توانید به وب سایت رسمی دلارام سیر به آدرس https://dtour.ir/ مراجعه کنید.