بازی کودکانه‌ای که به جنایت ختم شد

گروه حوادث الف،   3980404143

قاضی ویژه قتل از بازی کودکانه‌ای که منجر به قتل در طبرسی شمالی مشهد شد، خبر داد.

بازی کودکانه‌ای که به جنایت ختم شد

قاضی کاظم میرزایی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: روز گذشته مردی حدودا ۴۹ ساله در منزلش در طبرسی شمالی مشهد هدف گلوله وینچستر قرار گرفت و به قتل رسید.

قاضی ویژه قتل با بیان اینکه اصل نزاع به‌خاطر دعوای دو کودک رخ داده است، افزود: پسر مقتول و برادر قاتل در حین بازی کارشان به جنجال می‌رسد، قاتل که پسر جوانی حدودا ۲۸ ساله بوده به طرفداری از برادرش با چاقو به در خانه همسایه می‌رود و نزاعی بین او و مرد همسایه رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: طبق اعترافات قاتل که اکنون دستگیر شده، مرد همسایه(مقتول) چاقو را به زور از دست وی گرفته و وی را با همکاری چند نفر دیگر مورد ضرب و شتم قرار داده است.

میرزایی با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل، همسر متوفی بدون هیچ معطلی نام قاتل را فاش کرده و به مأموران گفته است که آخرین بار پسر همسایه چند متر آن‌طرف‌ترشان را دیده که بر روی همسرش اسلحه کشیده است، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۴ دیروز بعد از ظهر اتفاق افتاده که بعد از انتقال به  بیمارستان، زمانی که ما حدود ۳ ساعت بعد رسیدیم فوت کرده بود.

قاضی ویژه قتل ادامه داد: پس از حضور در محل و بررسی‌های اولیه که بر روی جسد انجام دادیم متوجه شدیم که متوفی از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله اسلحه قرار گرفته است که متلاشی شدن بافت شکم و عمقی بودن آسیب از شلیک تیر از فاصله نزدیک حکایت داشت، اما قاتل متواری شده بود و حتی خانواده وی اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند، اما بعد از گذشت حدود ۳ ساعت از مرگ مرد همسایه در بیمارستان خود را به پلیس معرفی کرد.

وی ادامه داد: قاتل در ادامه اتهاماتش اذعان کرده کرده که بعد از این موضوع مقتول چاقو را پس نداده و بر تحویل آن به عنوان سلاح سرد به پلیس پافشاری کرده، پسر جوان که از این موضوع عصبانی و خشمگین شده به سراغ اسلحه وینچستر غیرمجازی که در اتومبیلش داشته رفته است و اقدام به شلیک مرگبار به مرد میانسال می‌کند.