بلبرینگ

گزارش بازرگانی،   3980404045

تامین جنس اصلی در شرایط فعلی بازار یکی از عمده نگرانی های صنعتگران ما می باشد. فروشگاه عظیم صنعت با نگرشی جدید در خرید و فروش بلبرینگ این مساله را برای صنعتگران حل کرده است.

فروشگاه عظیم صنعت در جهت خرید بلبرینگ و کاسه نمد و یاتاقان توانسته است برای فعالان تولید و صنعتگران زمینه آرامش خاطر را فراهم کند تا با اطمینان از اصالت کالا و با پیش شرط پذیرفتن مرجوعی کالا بدون قید و شرط٬ تمامی صنعتگران از اصل بودن کلیه اجناس این فروشگاه اطمینان خاطر پیدا کنند.

فروشگاه عظیم صنعت مجموعه وسیعی از بلبرینگ و کاسه نمد و یاتاقان با بهترین برند های بلبرینگ اروپایی و بلبرینگ ژاپنی و بلبرینگ چینی٬ به صنعتگران میهن عزیزمان خدماتی با بهرتین کیفیت و ضمانت ارایه می دهد.

خدمات فروش بلبرینگ و فروش کاسه نمد با برند های معتبر یکی از اصلی ترین زمینه های فعالیت مجموعه بزرگ عظیم صنعت می باشد. در شرایط سخت تامین قطعات و خرید بلبرینگ و وجود تغییر زیاد در قیمت بلبرینگ  و قیمت یاتاقان باعث شده تا بسیاری از تامین کنندگان با مشکل تامین مواجه شده و زمینه تقلب در بازار فراهم گردد. درهمین راستا مجموعه عظیم صنعت جهت ایجاد اطمینان این ضمانت را برای مشتریان خود قرار داده که بدون شرط قطعات فروخته شده را پس میگیرد. به این صورت که مشتری پس از دریافت جنس به هر دلیلی می تواند جنس خود را مرجوع کند و مبلغ پرداخت شده را پس بگیرد.

ارسال سریع بلبرینگ و کاسه نمد و یاتاقان به شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت و تحویل روزانه در تهران از دیگر مزایای مجموعه عظیم صنعت است. در حال حاضر فروشگاه بلبرینگ عظیم صنعت تمامی برند های SKF , Nachi , FAG , Koyo , NTN , NSK , Timken , ZKL , DKF , KG , DYZV, pfi , BW , NAK , NOK, CORTECO , TTO , KOK را تامین می نماید و در زمینه قیمت در فروش بلبرینگ چینی حرف اول را می زند.

امید است تا دست در دست هم در سال رونق تولید بهترین هارا بیافرینیم.

تلفن واحد فروش و مشاوره:

09108708000

02133958247