مجادله روحانی و جهانگیری بر سر چه بود؟/ جنجال تازه درباره پرونده سعید طوسی/ پشت پرده سانسور سریال گاندو

گروه سیاسی الف،   3980403173 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

مجادله روحانی و جهانگیری بر سر چه بود؟/ جنجال تازه درباره پرونده سعید طوسی/ پشت پرده سانسور سریال گاندو

مجادله روحانی و جهانگیری بر سر چه بود؟

روزنامه ایران درباره مجادله روحانی و جهانگیری در شورای هماهنگی اقتصادی نوشت: «در جلسه مورد اشاره یعنی جلسه شورای هماهنگی اقتصادی که روز شنبه با حضور سران قوا تشکیل شده بود، درباره راهکارهای اصلاح قیمت سوخت در کشور بحث شد. دولتمردان هم دیدگاههای خود در این خصوص را مطرح کردند. در حالی که برخی حاضران از دولت و مجلس از آزادسازی قیمت سوخت دفاع می‌کردند گروهی از دولت مدافع دونرخی شدن بنزین و سهمیه‌بندی در کنار قیمت واقعی آن بودند. در کنار این دیدگاه – که ظاهراً به رئیس جمهوری هم نزدیک‌تر بود – یک راه حل سوم هم از سوی معاون اول رئیس جمهوری مطرح می‌شود که براساس طرح «هر شهروند ایرانی – یک سهمیه بنزین» عنوان شد. رئیس جمهوری البته با این طرح موافق نبوده است.»

انتشار خبر مجادله روحانی و جهانگیری توسط سایت انتخاب با انتقاد برخی رسانه‌ها همراه شد. روزنامه اعتماد نوشت: «وقتي شرايط به حساس‌ترين و پرفشارترين مرحله خود مي‌رسد، مشخص است كه عقايد و نظرات در نقاطي با يكديگر تلاقي پيدا كنند و اين موضوعي است كه تقريبا در هر سيستمي با هر ساختار و تفكري يك امري كاملا عادي تلقي مي‌شود اما اينكه درست در شرايطي كه كشور با انواع مشكلات دست و پنجه نرم مي‌كند و اتفاقا عده‌اي بي‌صبرانه منتظر هستند تا شاهد يك شكست براي دولت و جريان اصلاحات باشند، مانور دادن بر اخباري كه از يك سو حاشيه‌ساز خواهد بود و از سوي ديگر صحت و سقمش محل بحث است اين سوال را در ذهن تداعي مي‌كند كه اين رسانه‌ها با ادعاي اصلاح‌طلبي در كدام زمين بازي مي‌كنند؟»

روزنامه ایران نوشت: «اصرار به جدایی جهانگیری از دولت معلوم نیست کدام منفعت ملی را دنبال می‌کند. پایگاه خبری که روز گذشته از قهر معاون اول رئیس جمهوری خبر داده بود پیش از این هم داستان سرایی مشابهی را در تیرماه سال گذشته مطرح کرده بود. این سایت خبری که پیش از این اختلاف نظرهای ادعایی بین اعتدالی‌ها و اصلاح‌طلبان در دولت به رهبری محمود واعظی و اسحاق جهانگیری را دستمایه تحلیل‌ها و خبررسانی‌های خود کرده بود دیروز هم تلاش کرد با نسبت دادن سخنانی به روحانی علیه اصلاح‌طلبان همین نقطه قوت کابینه را به چالش بکشد تا شاید خوراکی برای حملات این دو طیف علیه همدیگر بسازد. منتشر‌کنندگان چنین خبرهایی بعید است به طبیعی بودن تفاوت دیدگاه بین اعضای دولت واقف نباشند اما گویا اهداف پشت پرده دیگری را دنبال می‌کنند و مصالح خود را در گل آلود کردن فضا می‌دانند.»

***

نظر علی مطهری درباره موضع‌گیری نظامیان در انتخابات

خبرآنلاین نوشت: «برای تشکیلات نظامی، سم است که از جریان سیاسی خط بگیرد یا گروه‌های سیاسی طمع کنند و بگویند ما تیپ داریم، نه اینها سرباز ولایت فقیه هستند. نیروهای مسلح آبروی خود را نباید خرج فلان نماینده برای رأی گیری کنند. نیروهای مسلح باید از دسته بندهای سیاسی جدا باشند.» این جملاتی بود که اخیر سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران خطاب به نیروهای نظامی مطرح کرد و به نوعی آنها را از ورود به هرگونه تحرکات سیاسی و انتخاباتی برحذر داشت.

در همین راستا علی مطهری نماینده مردم تهران در واکنش به توصیه های اخیر سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران به نیروهای نظامی گفت: این تذکر خیلی خوبی است که آقای خاتمی مطرح کردند و این همان تذکری است که امام(ره) بارها گفتند و در وصیت نامه‌شان هم به آن اشاره کردند.

او با بیان اینکه امیدواریم نیروهای نظامی به این تذکرات عمل کنند، گفت: انشالله به این تذکرات عمل شود چرا که در گذشته دخالت‌های زیادی چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات ریاست جمهوری از سوی نظامی‌ها صورت گرفته است درحالی که اساسا ورود این نیروها به سیاست و اقتصاد خطرناک است.  برای خودشان هم خطرناک است و کم کم باید پایشان را از این حوزه‌ها بیرون بکشند. 

مطهری در پاسخ به این سوال که امروز چه میزان مسئله حضور نظامی‌ها در اقتصاد مرتفع شده است گفت: پیشرفت‌هایی در این زمینه صورت گرفته است چراکه مقام رهبری هم به این موضوع اشاره کرده بودند اما به نظر می‌رسد لازم باشد این امر سرعت بیشتری به خود بگیرد. 

او افزود: نیروهای نظامی‌ می‌توانند برخی از پروژه‌ها را که از توان بخش خصوصی خارج است بپذیرند اما نباید مالکیت پیدا کنند به طوری که ابتدا مالک و بعد تبدیل به سرمایه داران بزرگی شوند که بعدها مشکل برای کشور به وجود بیاید.

***

آشنا به فکر بعد از دولت دوازدهم است

جواد امام، فعال سیاسی در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به توئیت اخیر حسام‌الدین آشنا که در آن از آبروی ریخته رهبر جریان اصلاحات صحبت کرده بود، گفت: این سخنان نشان می‌دهد که آقای آشنا جایگاهی نداشته و همیشه به جایی آویزان می‌شده است.

وی افزود: آقای آشنا دارد برای بعد از آقای روحانی فکری برای خود می‌کند و یکی از دلایل ناکامی دولت حضور افرادی مثل آقای «ناآشنا» است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه واکنش آقای روحانی به این رفتار آقای آشنا چه باید باشد، گفت: آقای روحانی حداقل به احترام آنهایی که به او اقبال نشان دادند و به احترام افرادی که باعث شدند تا آقای روحانی رای بیاورد، باید یک عکس‌العمل صریح و روشن داشته باشد و تکلیف امثال آقای آشنا را برای ادامه مسیر روشن کند.

وی گفت: اصلاح طلبان تلاش کردند این دولت سرکار بیاید و حالا که آمده سر کار برخی افراد حاضر در این دولت مثل آقای آشنا هیچ نسبتی با اصلاح‌طلبان ندارند اما گویا اصلاح‌طلبان باید هزینه آن را بپردازند.

***

پشت پرده سانسور سریال گاندو

رجانیوز نوشت: پنج‌شنبه گذشته، درحالی که مخاطبان سریال گاندو منتظر قسمت جدید بودند، در اقدامی غیر منتظره، قسمت قبلی آن بازپخش شد.

بنا به گفته مشاور مدیر شبکه سه، موضوع اصلی قسمت سیزدهم این سریال که با وقفه‌ای یک روزه پخش شد، دستگیری خواهرزاده یکی از مسئولین دولتی بود که به همین جهت پخش این قسمت از سریال، با فشار دولتی‌ها، یک روز به تاخیر افتاد...

رسایی در بهمن ماه ۹۳ گفته بود: «توضیح دهید کدام مدیر در نهاد ریاست جمهوری در نفوذ دادن این افراد نقش بسزایی داشته است؟ جیسون رضائیان با مکاتبات چه فردی در تهیه محتوای جاسوسی خود از موانع مهم امنیتی عبور می کرده است؟ چه کسی از احضار و رسیدگی به پرونده این مدیر نهاد (ا – س) که از اقوام نزدیک یک مقام عالی در نهاد ریاست جمهوری است، جلوگیری می کند و او را که رئیس یک مرکز نهاد است، خط قرمز خود خوانده است تا نهادهای امنیتی و قضایی به آن نزدیک نشوند؟»

جواد افشار کارگردان سریال تلویزیونی «گاندو» در مصاحبه‌ای که در ۲ تیر ماه ۱۳۹۸ با تسنیم داشته است، با اشاره به فشارهای مسئولین دولتی مبنی بر حذف واژه «دولت» از دیالوگ‌ها، در این باره گفت: «همگان باید بدانند هرکسی که واقعاً به این مردم خیانت کرده و جاسوسی می‌کند به مردم و کشورش خیانت کرده و باید تاوان آن را پَس بدهد...بنا نیست هیچ مقام ارشدی تاوان عملکرد فلان اقوام و فامیل خود را بدهد.»

افشار در بخشی دیگر از مصاحبه‌اش با ذکر این نکته که «امنیت ملی با هیچ‌کس تعارف ندارد و هرکس در هر سطح و جایگاه آگاهانه یا ناآگاهانه، اگر در جهت خلاف موازین مردم و نظام حرکت کند باید با آن برخورد شود»،از مقامات دولتی خواسته است که «برای نمایش آنچه واقعیت داشته است(همکاری اقوام مقام عالی‌رتبه دولتی با جاسوس آمریکایی)، اجازه داده شود.» 

 حال با توجه به فشارهای وارده بر صدا و سیما برای حذف دیالوگی در قسمت سیزدهم سریال «گاندو»خواهرزاده رییس جمهور و تغییر آن به «خواهرزاده یکی از مسئولین»، این سوال مطرح می‌شود که آیا خواهرزاده روحانی، همان همکار «جیسون رضائیان» در نهاد ریاست جمهوری است که حتی طمع آدامس رئیس جمهور را نیز به «جیسون رضائیان» گفته بود؟

***

جنجال تازه درباره پرونده سعید طوسی

امروز خبرگزاری برنا مصاحبه‌ای از محمود صادقی نماینده مجلس منتشر کرد که طی آن صادقی مدعی شده بود این پرونده در دستور بررسی مجدد است. صادقی گفت: شنیده‌ام که اخیرا در خصوص بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت کرده‌اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود.

صادقی گفت: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجددا بررسی شود.

این مصاحبه با واکنش دادستان کل کشور و سعید طوسی روبه‌رو شد. حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور صبح امروز در دادسرای ناحیه ۱۲ تهران در جمع خبرنگاران درباره ادعایی مبنی بر دستور رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی که خبرش توسط محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی منتشر شده است، گفت: منبع خبر آقای صادقی کجاست؟

دادستان کل کشور در واکنش به اینکه صادقی گفته است دادستان کل کشور خبر از اعمال نفوذ در این پرونده داده است، تصریح کرد: من چنین چیزی نگفته‌ام و تکذیب می‌کنم.

سعید طوسی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، اظهارات صادقی را تکذیب کرد.

اما این پایان ماجرا نبود، محمود صادقی در توییتی درباره این مصاحبه نوشت: «دیروز در مصاحبه با برنا گفتم: مطلع شده ام اخیرا با تقاضای شکات پرونده سعید طوسی برای اعمال ماده 477 و رسیدگی مجدد به آن موافقت شده است. در بعضی از خبرها از من نقل قول شده که رییس قوه قضاییه دستور رسیدگی را داده یا دادستانی این خبر را اعلام کرده، درحالیکه من در مصاحبه چنین نگفتم.»

محمد حسن بلاغی مبین، مدیرعامل خبرگزاری برنا هم در توییتی با اشاره به توییت محمود صادقی نوشت: «آقای صادقی، یکبار قبل از انتشار و یکبار بعد از این توییت فایل صوتی مصاحبه شما را چک کردیم، همه حرف های منتشر شده نعل به نعل صحبت های شماست، اینکه چه اتفاقی افتاده تکذیب کردید را نمی دانیم ولی اگر لازم باشد جهت اطلاع مخاطبان فایل صوتی مصاحبه شما را منتشر می کنیم»

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۶۹۵۲۵۲۰:۳۹:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۳
روحانی و جهانگیری هردو باید کناره گیری نمایند که ملت رو بیچاره کرده اند.
ناشناس۹۶۹۷۰۲۲۲:۴۰:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۳
این دولت و مجلس ، روی قاجار و پهلوی رو سفید کرده و داره تلاش میکنه به رکورد دولت خاتمی و مجلس ششم در خیانت به ایران برسه
ناشناس۹۷۰۳۴۳۱۰:۴۸:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۴
منفی مشکوکه یا رباته یا تیم دولتی چند میگیرن واسه ایستادن جلوی نظر مردم؟
ناشناس۹۷۰۴۷۶۱۱:۲۲:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۴
منفی ها دهندگان از آلبانی هستن.
ناشناس۹۷۰۸۲۷۱۲:۵۲:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۴
باز مثل اوایل انقلاب ، منافقین البانی و دولتی های جاسوس با هم یکی شدن
ناشناس۹۷۱۰۹۷۱۴:۳۶:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۴
شما چقدر میگیری برای تخریب و دروغ پراکنی و بتن ریزی و کارشکنی و سنگ اندازی
ناشناس۹۶۹۷۰۴۲۲:۴۱:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۳
وقتی فساد و جاسوسی دولت و اطرافیانش به این اندازه واضحه چرا دستگیر نمیشن ؟؟؟؟؟؟
ناشناس۹۶۹۷۱۵۲۲:۴۴:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۳
عدالت اون وقتی اجرا میشه که اینها محاکمه و اعدام بشن
ناشناس۹۶۹۷۱۶۲۲:۴۵:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۳
چرا خواهرزاده رئیس رو اعدام نمیکنن ؟؟؟
ناشناس۹۶۹۷۱۹۲۲:۴۷:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۳
برادرِ ر برادرِ ج خواهرزادهء ر برادرزادهء ع ... دیگه نبود ؟ برادری ؟ خواهری ؟ برادرزاده ای ؟ خواهرزاده ای ؟ فامیلی ؟ چیزی ؟
ناشناس۹۶۹۸۹۸۰۱:۲۶:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۴
امروز از محاکمه خواهرزاده ش جلوگیری کنه ، فردای قیامت چجوری میخواد از خودش و اینهمه فساد و جنایت فرار کنه ؟
ناشناس۹۷۰۰۶۱۰۸:۳۱:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۴
منفیها خیلی تابلو است که هماهنگ شدن برای حمایت از دولتیها آخه واقعا کسی مونده در بی عرضه بودن این دولت شک داشته باشه؟
ناشناس۹۶۹۵۲۸۲۰:۴۲:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۳
علی مطهری عوامفریبی می کند.
ناشناس۹۶۹۹۵۷۰۶:۱۸:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۴
يعنی تاييد سخنان آقای خاتمی عوام فريبی است؟!
ناشناس۹۷۰۳۷۲۱۰:۵۹:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۴
بله
ناشناس۹۷۰۳۸۲۱۱:۰۱:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۴
خاتمی هم عوامفریبی می کند.
ناشناس۹۷۰۷۱۱۱۲:۲۸:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۴
خاتمی با تَکرار میکنم بعد دلار 140000 ریالی هست
الی۹۷۱۵۳۲۱۶:۵۶:۵۵ ۱۳۹۸/۴/۴
محمد خاتمی هم عوام فریب است و هم خیانت پیشه!
ناشناس۹۶۹۶۰۶۲۱:۴۶:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۳
طوسی چه خبر چرا با مردم اینجوری رفتار میکنید ملت نا محرم نیستن اگر کاری کرده محاکمه کنید تا مردم طعم عدالت رو بفهمند اگر کاری نکرده به صورت رسمی اعلام کنید حالا که که همه فکر میکنن کاری شده چرا شما هیچی نمیگید
ناشناس۹۶۹۶۴۵۲۲:۰۷:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۳
دولتی که حتی تحمل صدای گفتن بخش بسیار کوچکی از واقعیت در یک سریال تلویزیونی رو هم نداره ،همین قدر تباه.
ناشناس۹۶۹۶۶۱۲۲:۱۱:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۳
خدا لعنت کنه ... و خواهرزاده جاسوسش رو
ناشناس۹۷۰۵۱۵۱۱:۲۷:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۴
ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
ناشناس۹۶۹۷۰۶۲۲:۴۱:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۳
واقعا خواهرزاده ..... بوده ؟ به کی رای دادن جماعت ، خدایا !
ناشناس۹۷۰۵۱۷۱۱:۲۸:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۴
فقط اعدام .
ناشناس۹۶۹۷۰۸۲۲:۴۲:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۳
این قصه جاسوسی مسئولین و نزدیکانشون واقعا وحشتناک شده
ناشناس۹۶۹۷۰۹۲۲:۴۲:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۳
# اجرای عدالت با اعدام خواهرزاده ...
ناشناس۹۶۹۷۱۱۲۲:۴۳:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۳
خدا لعنت کنه خودش و خواهرزاده خائنش رو
ناشناس۹۶۹۷۱۳۲۲:۴۴:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۳
محیط زیست که رسما لونه جاسوسی رفقاش شد . شانس آوردیم داماد این نشد رئیس زمین شناسی وگرنه با کمک خواهرزاده پدرزنش چه کارها که نمیکردن
ناشناس۹۶۹۷۲۳۲۲:۵۰:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۳
کشور بزرگ ایران با ۸۶ میلیون نفر جمعیتش ، بدجوری بازیچه دست اقوام درجه یک و دو و سه و چهار و ............. مقامات و مسئولان شده است .
ناشناس۹۶۹۸۱۷۰۰:۰۹:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۴
بجای دعوای زرگری قیمت پیاز و سیب زمینی درست کنند وقتی دورشون تموم شد تو سر هم برنند وقت ملت ارزش داره
ناشناس۹۶۹۸۸۲۰۰:۵۹:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۴
سریال گاند و حتی در بین ایرانیان خارج کشور طرفداران زیادی را پیدا کرده. فقط موسیقی متن سریال نیاز به تحرک بیشتری دارد.
ناشناس۹۷۰۱۷۱۰۹:۲۴:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۴
فقط عده کمی آن را می بینند.
ناشناس۹۷۰۵۰۱۱۱:۲۵:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۴
سریال پر بیننده ایست و نظر مردم رو جلب کرده است .
ناشناس۹۷۰۷۶۰۱۲:۳۹:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۴
منظورت عده کمی از منافقین و دولتی های جاسوسه ؟
ناشناس۹۷۰۱۸۷۰۹:۳۰:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۴
حیف پول که صرف ساخت آن شده.
ناشناس۹۷۰۴۹۱۱۱:۲۴:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۴
حیف من که به اینها رای دادم.
ناشناس۹۷۰۰۳۹۰۸:۲۰:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۴
درود بر فرزند خلف شهید مطهری
ناشناس۹۷۰۲۶۳۱۰:۱۲:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۴
درود بر مطهری چون از گشت ارشاد تو مجلس حمایت ویژه کرد
ناشناس۹۷۰۳۸۷۱۱:۰۲:۳۵ ۱۳۹۸/۴/۴
پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد
ناشناس۹۷۰۰۶۶۰۸:۳۳:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۴
اقاي صادقي يكي از نماينده هاي شجاع ومردمي مجلس است كه ادامه دهنده راه مدرس هستند
سهراب۹۷۰۱۴۶۰۹:۱۵:۴۲ ۱۳۹۸/۴/۴
یا مدرس رو نمیشناسی و یا نمی دانی ادامه دهنده راه یعنی چی؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس۹۷۰۲۲۶۰۹:۴۴:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۴
آفرین چرا در مورد افزایش دلار سکوت کرد؟
ناشناس۹۷۰۲۲۸۰۹:۴۵:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۴
اگر شجاعه چرا رای خودشو شفاف اعلام نمیکنه ؟
ناشناس۹۷۰۲۵۷۱۰:۰۷:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۴
آقای صادقی اگر شجاعت داره نظرش درمورد شفافیت آرای نماینده ها چیه؟
ناشناس۹۷۰۲۷۲۱۰:۱۴:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۴
من نمایندمو با شفافیت آرا میسنجم چون من اون نماینده به عنوان وکیل خودم انتخاب کردم باید بدونم رایش تو مجلس چیه آیا آقای صادقی به شفافیت آرا اعتقاد داره ؟
ناشناس۹۷۰۳۰۹۱۰:۳۳:۵۳ ۱۳۹۸/۴/۴
این را دیگر همه می دانند که جناب صادقی ماجرای طوسی رو پیش می کشه که ماجرای زن جاسوس بازداشتی در شرکت نفتو پوشش بده.
ناشناس۹۷۰۳۸۰۱۱:۰۱:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۴
مدرس هیچ وقت وکیل الدوله نشد. حتی به قیمت جانش
ناشناس۹۷۰۰۸۴۰۸:۴۲:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۴
این دولت حامی ثروتمندان و دشمن فقراست .
ناشناس۹۷۰۲۳۹۰۹:۵۳:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۴
هماهنگ هستند برای دور کردن ذهن مردم از واقعیت .
ناشناس۹۷۰۳۱۱۱۰:۳۴:۰۲ ۱۳۹۸/۴/۴
این را دیگر همه می دانند که جناب صادقی ماجرای طوسی رو پیش می کشه که ماجرای زن جاسوس بازداشتی در شرکت نفتو پوشش بده.
ناشناس۹۷۰۳۹۶۱۱:۰۶:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۴
خواهرزاده اش جاسوس بوده وای به حال این ملت به کی رای دادند و اعتماد کردند ؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    3. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    4. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    5. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    6. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    7. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    8. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    9. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    10. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    11. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

    12. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

    13. ادعای حسنی و رفتار اموی!

    14. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

    15. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

    16. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

    17. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

    18. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

    19. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

    20. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

    21. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

    22. روز قدس باید به زلزله سیاسی علیه صهیونیست‌ها تبدیل شود

    آخرین عناوین