شما نظر دهید/ سوال و موضوعاتی که انتظار دارید امشب ابراهیم رئیسی به آن پاسخ دهد، چیست؟

گروه سیاسی الف،   3980402071 ۱۸۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
شما نظر دهید/ سوال و موضوعاتی که انتظار دارید امشب ابراهیم رئیسی به آن پاسخ دهد، چیست؟

به گزارش الف، به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه، حجت‎الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما در گفت‎وگوی زنده تلویزیونی با مردم سخن می‌گوید.

در این گفت‌وگوی زنده ضمن تشریح سیاست‌ها و برنامه‌ها، گزارشی از عملکرد یکسال گذشته قوه قضائیه را به مردم ارائه خواهد کرد.

روز ۱۶ اسفند ماه سال گذشته رهبر انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جدید قوه قضاییه معرفی کردند و وی جایگزین آیت الله صادق آملی لاریجانی شد.

هر چند هنوز برای ارزیابی عملکرد ایشان زود است، ولی اقدامات حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس دستگاه قضائی مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و امیدواریی برای ایجاد تحول در قوه قضائیه ایجاد کرده است.

رئیسی در مراسم معارفه خود گفته بود: «هیچکس در هیچ شرایطی و در هیچ جایگاهی حق دور زدن قانون و تخلف قانونی را نخواهد داشت.»

وی در اردیبهشت ماه امسال نیز در دیدار به با نخبگان دانشگاهی با بیان اینکه در برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی را قائل نیستیم، گفت: «هرکسی در هر جایگاهی اعم از اقتصادی و اجتماعی و سیاسی باشد، اگر مرتکب فساد شود باید مورد رسیدگی قرار گیرد و در این رابطه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.»

حجت الاسلام رئیسی روز گذشته هم در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل (ره) مهم‌ترین برنامه‌های تحول قضائی را رفع اطاله دادرسی و کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضائی، رسیدگی عادلانه و صدور احکام متقن و حقوق مردم و حقوق عامه عنوان کرد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: «حق مردم به هیچ عنوان نباید ضایع شود و حقوق مردم در استفاده از ظرفیت‌ها در این نظام و در این کشور نباید دچار آسیب شود، لذا مبارزه با تبعیض و فساد و همچنین اجرای عدالت برنامه اصلی تحولی ما در این دوره خواهد بود.»

امشب نخستین گفت‌وگوی زنده و تلویزیونی سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه با مردم است.

شما مخاطبان الف انتظار دارید رئیس قوه قضائیه در مورد چه موضوعاتی سخن بگوید؟ و سوالی که انتظار دارید حجت الاسلام رئیسی به آن پاسخ دهد، چیست؟ توقع شما از رئیس دستگاه قضا این گفت‌وگوی تلویزیونی چیست؟

لطفا نظرات و سؤالات خود را بدون توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی در انتهای همین خبر ارسال کنید؛ از انتشار هرگونه پیام حاوی تهمت، افترا و ناسزا معذور هستیم.