کولاکوویچ: اهمیتی به خیلی از صحبت‌ها نمی‌دهم/معنوی نژاد نیاز به اعتماد به نفس دارد

گروه ورزشی الف،   3980401232

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اهمیتی به خیلی از صحبت‌ها نمی‌دهم، تغییرات دلایل مختلفی دارد از جمله مصدومیت و خستگی و ... حتی شاهد هستیم تیمی مانند استرالیا هم تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد می کند.

به گزارش فارس از اردبیل، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: تمام تیم ها این امتیاز را داشتند که در این جو فوق العاده بازی کنند. ما میزبان بودیم و هواداران در ارومیه و اردبیل ما را به خوبی حمایت کردند.

وی ادامه داد: در ست اول بازی روز گذشته و دیدار مقابل کانادا حضور تماشاگران فشاری هم به ما وارد کرد. در مجموع خوشحالم که توانستیم دو هفته از حریفان خود میزبانی کنیم.

کولاکوویچ درپاسخ به این سوال که آیا انتقادات اخیر موجب شد تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنید یا دلیل دیگری داشت، تصریح کرد: معمولاً به عنوان یک مربی اهمیتی به خیلی از صحبت‌ها نمی‌دهم، چون من مربی هستم و باید کار خودم را انجام دهم. تمایلی ندارم هر روز درمورد این موضوع صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تغییرات دلایل مختلفی دارد از جمله مصدومیت و خستگی و ... حتی شاهد هستیم تیمی مانند استرالیا هم تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد می کند.

وی درخصوص عملکرد معنوی نژاد عنوان کرد: او در بازی های زیادی این فرصت را داشت که به ما کمک کند. او در بازی مقابل آرژانتین در هفته دوم مصدوم شد، اما حالا به تیم برگشته است. معنوی نژاد نیاز به اعتماد به نفس دارد تا با تیم هماهنگ شود. امروز او در مجموع خوب بازی کرد، اما چند بار در زدن سرویس پرشی مشکل داشت.

کولاکوویچ درمورد غیبت سعید معروف در نشست خبری روز گذشته گفت: معروف به دلیل ازدحام مقابل سالن کنفرانس نتوانست به نشست خبری بیاید. مردم می‌خواستند با وی عکس بگیرند، اما قطعاً در بازی های بعدی حتما در نشست خبری حضور پیدا می‌کند.