سرمربی تیم فوتسال ایران: بابت رفتار بازیکنانم معذرت می‌خواهم

گروه ورزشی الف،   3980330168 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال ایران گفت: در بازی مقابل ژاپن خوش شانس نبودیم و می توانستیم ما به دیدار فینال صعود کنیم.

به گزارش فارس، حمید مقدم شاندیزی سرمربی تیم فوتسال ایران بعد از شکست 8 بر 4 مقابل ژاپن در نشست خبری مطرح کرد: زمین مسابقه یک برنده داشته باشد و ما در این بازی اصلا خوش‌شانس نبودیم و متاسفانه نتوانستیم باسربلندی از این دیدار بیرون بیاییم.

وی افزود: من خیلی از بازیکنانم راضی هستم، ولی من فکر نمی‌کنم بچه‌ها استرس داشتند و با تمرکز بازی کردند. ژاپن حریف فوق‌العاده قوی و تاکتیکی هست. اگر توپی که به تیر آنها خورد به گل می‌رفت ما الان برنده دیدار بودیم. چیزی در مورد داوری نمی‌گویم و می‌سپارم به کارشناسان داوری تا آنها تصمیم بگیرند.

سرمربی ایران گفت: پاورپلی یک بازی ریسکی هست و وقتی پاورپلی می‌کنید که نیاز به گل دارید و می‌خواهید گل‌ بزنید و امروز این ریسک برای تیم ما جواب نداد.

وی افزود: من از رفتار بازیکنم معذرت می‌کنم. زیرا لازم نبود بازیکنم به اشتباه داور که چه به صورت عمدی و چه غیرعمدی بود اعتراض کند.

حمید مقدم بیان کرد: الان بسیار سخت هست که به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهیم، چرا که این شکست به انگیزه آنها لطمه زد. من می‌ترسم که نتوانیم آنها را جمع و جور کنیم و در بازی رده‌بندی هم شکست بخورند. بازی بعدی ما مقابل اندونزی بسیار سخت‌تر و خطرناک‌تر هست.