سابقه‌دار بودن زن هنجارشکن خیابان گلسار

گروه اجتماعی الف،   3980330069 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اجتماعی پلیس گیلان از سابقه دار بودن زن هنجارشکن خیابان گلسار رشت خبر داد و‌ گفت: مأموران نیروی انتظامی در بررسی‌های خود متوجه سابقه دار بودن این فرد شده و‌ به علت انجام رفتار به دور از شئونات اسلامی از جمله مصرف مشروب و مختل کردن نظم عمومی روانه زندان شد.

سابقه‌دار بودن زن هنجارشکن خیابان گلسار

به گزارش فارس، مجید رسول زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرد هنجارشکن در خیابان گلسار حالت طبیعی نداشت، اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد این زن هنجارشکن به علت مصرف مشروبات الکی حالت طبیعی نداشته و متأسفانه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد.

وی با اشاره به رفتار مناسب مأموران نیروی انتظامی با زن هنجارشکن خیابان گلسار گفت: علاوه بر فحاشی و هتاکی‌های متعدد این زن هنجار شکن ۳۵ ساله و غیر گیلانی مأموران نیروی انتظامی با رفتار مناسب خود و با آرامش و حفظ حرمت این زن را دعوت به رعایت حجاب و کنترل رفتار خود کردند ولی متأسفانه موفق به انجام این کار نشدند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان یکی از دلایل برخورد قانونی پلیس با این زن را ادامه رفتار خارج از شئونات اسلامی عنوان کرد و افزود: مأموران بارها سعی کردند تا این فرد را از رفتار خود منصرف کنند ولی این زن هر بار دست به دعوت دیگران برای تمرد از دستور و توهین به پلیس و مردم می‌کرد به همین دلیل مأموران مجبور شدند این فرد را دستگیر کنند.

رسول زاده از سابقه دار بودن این زن هنجارشکن خبر داد و‌ گفت: مأموران نیروی انتظامی در بررسی‌های خود متوجه سابقه دار بودن این فرد شده و به دستور مقام قضایی این زن به اتهام‌های مختلف  از جمله کشف حجاب، دعوت به فساد، اختلال در نظم عمومی، درگیری و تمرد در مقابل مأموران پلیس روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برخورد قاطعه ای با مختل کنندگان نظم عمومی جامعه می‌کند، تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای در جامعه می‌خواهند نظم عمومی را مختل و باعث سلب آرامش مردم شوند که نیروی انتظامی با توجه به وظایف خود در مقابل این افراد ایستادگی و برخورد قاطعانه با آنها می‌کند.