تجربه ناصر حجازی چطور در ماجرای برانکو تکرار شد؟

گروه ورزشی الف،   3980330038 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل پرسپولیس نکته‌ای کلیدی برای هواداران خشمگین جلوی باشگاه گفت که ما به ازایی تاریخی در باشگاه استقلال هم دارد.

به گزارش خبرآنلاین، ایرج عرب برای آرام کردن طرفداران خشمگین پرسپولیس که جلوی باشگاه شعار می دادند، گفت:«برای حل مشکل برانکو شماره حساب اعلام کردیم اما ریالی به این حساب واریز نشد.» او اینگونه می خواست یادآوری کند که چطور باشگاه نتوانسته از کمک هواداران استفاده کند و برانکو را نگه دارد.

البته عرب اشاره ای به این نکرده که امسال ۶۰ میلیارد تومان از اسپانسر تیم گرفته اند که حاصل پیامک های پولی است. پیامک هایی که هواداران پرسپولیس که در سامانه شرکت کردند و عدد ۶ را فرستادند، اقلا ماهی ۶۰ هزار تومان برایش پول می پردازند تا عرب و مدیران پرسپولیس بتوانند آنها را خرج همین کارهای‌شان کنند ‌و تیم را بگردانند. مثل استقلال که حدود ۵ سال است با پول هواداران هزینه می شود و این دوستان دولتی پول ها را هدر می دهند و اینچنین فاجعه به بار می آورند.

با این وجود سابقه نشان داده هواداران برای شماره حساب‌های اینچنینی تمایلی به مشارکت ندارند. یک دهه قبل روزی مرحوم ناصر حجازی که از کارشکنی های هیات مدیره استقلال شاکی بود با علی فتح الله زاده شمار حسابی اعلام کردند و پایش ایستادند به امید حمایت هواداران اما در آن حساب فقط ۸۰۰ هزار تومان کمک جمع شد!
حالا این بار هم نام برانکو نتوانسته سبب شود هواداران کمک به حساب باشگاه کنند چون شاید اعتمادی هم نداشتند که این گلریزان شان باعث شود تیم مربی مورد علاقه شان را نگه دارد.