ایجاد محدودیت ترافیکی در راهها/کندوان عصرجمعه یکطرفه می شود

گروه اجتماعی الف،   3980329179

رئیس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت های ترافیکی آخر هفته تا ساعت ۶ صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه تمهیدات ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه اول تیرماه در محورهای مواصلاتی و راه های استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان، افزود: به غیر از موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه اول تیرماه از محورهای " کرج- چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع می باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعداز ظهر روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد کلیه تریلرها در محور هراز خبر داد و گفت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه و از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.