دستگیری ۱۷ نفر در ارتباط با ناهنجاری اجتماعی در لفور

گروه اجتماعی الف،   3980329137 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان عمومی و انقلاب مازندران درباره آخرین وضعیت پیگیری قضایی ناهنجاری اجتماعی در منطقه لفور سوادکوه گفت: تمامی متخلفان این پرونده که شامل 17 نفر بودند دستگیر و در بازداشت به سر می‌بردند.

دستگیری ۱۷ نفر در ارتباط با ناهنجاری اجتماعی در لفور

سیدیونس حسینی‌عالمی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت پیگیری قضایی مسائل اجتماعی در منطقه لفور سوادکوه اظهار کرد: تمامی متخلفان این پرونده که شامل 17 نفر بودند دستگیر و در بازداشت به سر می‌بردند.

وی با بیان اینکه مراحل قضایی این پرونده در حال انجام است، افزود: متخلفان شامل چند مرد و زن بودند که در مجموع 17 نفر از افرادی که این ناهنجاری اجتماعی را رقم زده بودند، توسط مراجع قضایی دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به اینکه از این تعداد متخلفان دو نفر مازندرانی و بقیه غیربومی استان و مسافر بودند، تصریح کرد: افرادی که قایق‌ها را نیز در اختیار متخلفان قرار داده بودند، نیز به عنوان و جرم توسط دستگاه قضایی شناخته شده و پرونده آنها در جریان است.

وی متذکر شد: این متخلفان به صورت برنامه‌ریزی شده و به قصد هنجارشکنی وارد محوطه‌ای از سد شدند که امکان حضور و استفاده در شرایط عادی ممکن است، وجود نداشته باشد.

حسینی‌عالمی همچنین خاطر نشان کرد: میانگین سنی متخلفان نیز 30 تا 35 سال بوده است.

در روز عید فطر عده‌ای با هنجارشکن با پوششی عجیب و بسیار زننده به صورت مختلط با قایق به تفریح پرداختند.