ارسال گزارش مجلس درباره زمین خواری به قوه قضائیه/ بازگشت بخشی از اراضی تصرف شده به بیت المال

گروه سیاسی الف،   3980329106

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: گزارش این کمیسیون همزمان، به قوه قضائیه ارسال شده تا با تخلفات به درستی برخورد شود.

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در گفت‌وگو با خانه ملت، از ارسال گزارش کمیسیون اصل نودم مجلس درباره پرونده زمین خواری به هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: گزارش این کمیسیون درباره تخلفات صورت گرفته در حوزه زمین خواری اخیرا برای قرائت در صحن علنی مجلس، به هیأت رئیسه ارسال شد.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس همزمان برای رسیدگی، به قوه قضائیه ارسال شده تا با تخلفات به درستی برخورد شود، البته خوشبختانه با کمک دستگاه قضا صدها هکتار از اراضی تصرف شده توسط زمین خواران به بیت المال و منابع طبیعی برگشته است.

کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در یک سال اخیر بیش از 100 پرونده زمین خواری را مورد بررسی قرار داده و خوشبختانه نتایج مثبتی را داشته است

محمدی تصریح کرد: کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در یک سال اخیر بیش از 100 پرونده زمین خواری را مورد بررسی قرار داده و خوشبختانه نتایج مثبتی را داشته است.

اغلب پرونده های زمین خواری مربوطه به استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و تهران است

رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس گفت: اغلب پرونده های زمین خواری مربوطه به استان های شمالی کشور از جمله گیلان، مازندران و گلستان، استان تهران از جمله دماوند، فیروزکوه و آبسرد و استان های دیگر بود که کمیسیون اصل نودم به تمام این موضوعات رسیدگی کرد.