عامل تیراندازی شبانه در مهرآباد دستگیر شد

گروه حوادث الف،   3980328185

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد از دستگیری عامل تیراندازی شبانه در مهرآباد و کشف سلاح و مهمات خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اظهار کرد: ساعت یک بامداد امروز ماموران عملیات کلانتری از طریق مرکز فوریت‌های پلیس در جریان یک مورد تیراندازی در خیابان فرحزادی مهرآباد قرار گرفتند که سریعا در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران عوامل اورژانس نیز در محل حضور داشتند و مرد ۳۷ ساله‌ای را مشاهده کردند که از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در جلو خانه خود افتاده بود. وی بیان داشت فردی که او را می‌شناسد وی را در کوچه مورد اصابت گلوله قرار داده است.

پس از ارائه گزارش شفاهی به مقام محترم قضایی، تحقیقات مقدماتی جهت کشف موضوع، شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار قرار گرفت که به لحاظ تناقض گویی مصدوم و بنابر قرائن و شواهد موجود که از جیب‌های وی یک خشاب و تعدادی تیر جنگی کشف شد و احتمال کشف مدارکی دال بر شفاف شدن موضوع وجود داشت به منزل وی وارد شدند که در راه پله مجتمع مسکونی و کف اتاق و قسمت‌هایی از دیوار نیز آثار خون مشاهده شد. در بازرسی از منزل، یک قبضه اسلحه کلت به همراه تعدادی فشنگ جنگی که در تی شرت پوشانده و در آشپزخانه مخفی شده بود به همراه دو عدد پوکه و ۵۰۰ گرم مواد پیش ساز شیشه، ۱۱ گرم شیشه و ۵۰ گرم هروئین کشف شد.

در ادامه عملیات پلیسی و اقدامات فنی مشخص شد مرد‌ی ۳۱ ساله‌ای که از دوستان مصدوم است به لحاظ اختلافات بر سر مواد مخدر با ورود به منزل وی اقدام به درگیری کرده که پس از تیراندازی از محل خارج شده که ماموران جهت دستگیری وی اقدامات خود را سریعا آغاز کردند و در ساعت ۴ بامداد وی را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

سرهنگ حسن نورآبادی بیان داشت: با توجه به اظهارات متهم مبنی بر اینکه یکی از دوستانش نیز در این ماجرا دخیل بوده، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.