تاخیر شهرداری در ارائه گزارش درآمد و هزینه‌ها

گروه اجتماعی الف،   3980328076 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رسولی گفت: به عنوان خزانه‌دار شورای شهر، نسبت به تاخیر در ارائه گزارش درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۹۸ تذکر می دهم.

به گزارش فارس سید حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تاخیر در ارائه گزارش ماهانه از درآمد و هزینه‌های شهرداری به شورای شهر تهران تذکر داد.

وی گفت: شهرداری تهران نهادی عمومی و غیردولتی است، که به صورت درآمد و هزینه اداره می شود از آنجا که هزینه اداره شهر نیز توسط شهروندان پرداخت می‌شود، لذا استحضار آنان از نحوه تخصیص منابع و مدیریت امور مالی شهرداری یکی از حقوق مسلم شهروندی است.

رسولی تاکید کرد: به عنوان خزانه‌دار شورای شهر تهران، نسبت به عدم ارسال گزارش‌ از وضعیت درآمد و هزینه‌های شهرداری به‌ صورت ماهانه به خزانه‌داری شورای شهر به شهرداری تذکر می‌دهم و امیدواریم این گزارش‌ها برای ماه های فروردین و اردیبهشت به  تفکیک به شورا ارسال شود.

خزانه دار شورای شهر تهران همچنین اظهار کرد: سیاست و رویکرد مدیریت جدید شهر تهران روشنگری و شفاف‌سازی است و یکی از ابزارهای تحقق این سیاست، ارائه مستمر گزارش‌ از درآمد و هزینه های شهرداری به افکار عمومی است.