نماینده مجلس: وزیر راه به اعتماد مردم آتش نزند

گروه سیاسی الف،   3980326105

نماینده مردم اهر در مجلس گفت: در حالی که رئیس جمهور در سال ۹۴ وعده راه‌اندازی بزرگراه تبریز - اهر - هریس را داده بودند اما وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود وعده سال بعد را داد؛ به نظر می‌رسد وزیر در حال آتش زدن به اعتماد مردم است.

به گزارش فارس، بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به شهرستان‌های اهر، از جاده مرگ تبریز -اهر- هریس بازدید کرد.

وی افزود: آقای روحانی که در سال ۹۴ به تبریز آمده در اجتماع مردم اعلام کردند که بزرگراه تبریز- هریس در سال ۹۵ تکمیل می‌شود و در این 2 سال نسبتا فعال بود، ولی متاسفانه وقتی وزیر راه به این شهرستان‌ها سفر کرد وعده سال بعد را داد. 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس تصریح کرد:‌ بهتر است وزیر راه و شهرسازی بررسی بیشتری کرده و بداند که مسیر اصلی در سال ۹۸ در حال تکمیل شدن است و مسئولان محلی هم بر همین اساس برنامه‌ریزی کرده‌اند، ولی اظهار نظر وزیر راه و شهرسازی همگان را نگران کرده است. 

عبداللهی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی نباید به اعتماد مردم آتش بزند. 

نماینده مردم اهر در مجلس افزود: معلمان حوزه انتخابیه بنده اعلام کرده‌اند حاضر هستند از حقوقشان کسر شود تا این بزرگراه بعد از چهارده سال پایان یابد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه توزیع قیر افزود: چرا دولت قیر را به پروژه‌های عمرانی نمی‌دهد؟ دولت نباید قیر را در زمستان به پیمانکار بدهد؛ این گونه رفتار نمی‌تواند مشکل قیر کشور را حل کند.

عبداللهی افزود: در حالی که ما تولید کننده نفت هستیم ولی در فصل کار قیر در آذربایجان پیدا نمی‌شود.

وی خطاب به نمکی وزیر بهداشت گفت: از اینکه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان اهر تحویل شده است، تشکر می‌کنم ولی بدانید که بیمارستان‌های این منطقه اکو و سونوگرافی ندارند.