ترامپ: رسانه‌های خبری فاسد آمریکا دشمن مردم هستند

گروه جهان الف،   3980326046 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دونالد ترامپ گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر افزایش حملات سایبری آمریکا علیه روسیه را تکذیب و این روزنامه به ارتکاب "اقدام خیانت‌آمیز" علیه کشور متهم کرد.

ترامپ: رسانه‌های خبری فاسد آمریکا دشمن مردم هستند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز شنبه روزنامه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به نقل از مقامهای سابق و فعلی دولت آمریکا که نامشان را فاش نساخت گزارش کرد، آمریکا اقدام به تشدید حملات سایبری خود علیه شبکه برق‌رسانی روسیه کرده که این نشاندهنده عزم دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای استفاده از ابزارهای سایبری به شکلی تهاجمی تر است.

دونالد ترامپ در پستی در صفحه توئیتر خود نوشت: باورتان می‌شود که روزنامه شکست خورده نیویورک تایمز داستانی ساخته و گفته که آمریکا حملات سایبری خود را به میزانی چشمگیر علیه روسیه افزایش داده است. این یک اقدام خیانت آمیز از جانب نشریه‌ای است که زمانی بزرگ بود و اکنون درمانده برای انتشار هر داستانی است حتی اگر برای کشور ما بد باشد...و این که حتی واقعیت هم نداشته باشد! رسانه‌های خبری فاسد کشور ما امروز دست به هر کاری می‌زنند! آنها به هر قیمتی هر چیزی را می‌گویند و هر کاری را انجام می‌دهند بدون اینکه حتی کمترین فکری در خصوص تبعات آن داشته باشند! اینها بزدلهایی واقعی و بی تردید، دشمن مردم هستند!