مخابره پیام صلح و‌ دوستی ایرانیان در والیبال لیگ ملت‌های جهان

گروه ورزشی الف،   3980325200

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با میزبانی از هفته سوم و چهارم‌ لیگ والیبال ملت‌های جهان در کشورمان فرصت ارزشمندی برای مخابره پیام صلح و دوستی به تمامی کشورهای جهان فراهم شده است.

 به گزارش فارس، عبدالحمید احمدی ظهر امروز در جلسه شورای عالی ورزش و ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان اظهار کرد: فرصت فرهنگی و تبلیغی مناسبی در میزبانی از لیگ والیبال ملت‌های جهان فراهم شده و باید از این بستر برای نشان دادن فرهنگ غنی کشور‌استفاده شود.

وی از آغاز هفته سوم لیگ ملت‌های جهان در ارومیه و پیگیری هفته چهارم این رقابت‌ها از ۳۱ خردادماه در اردبیل خبر داد و ‌افزود: در فضای سیاسی بین المللی موجود که کشورهای مستکبر در تلاش برای نا امن نشان دادن ایران اسلامی هستند میزبانی از مسابقات بین المللی پیام آور صلح خواهی و امنیت مثال زدنی کشورمان خواهد بود. 

احمدی یادآور شد: حضور کشورهای تراز اول والیبال جهان در استان‌های مرزی کشور پیام مهمی را از امنیت و آرامش موجود مخابره می‌کند و مطمئنا با تدابیر اندیشیده شده به مانند سایر مسابقات مهم برگزار شده در کشور عزیزمان، میزبانی مطلوبی را از لیگ والیبال ملت‌های جهان شاهد خواهیم شد.  

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در برگزاری مسابقات بین المللی تقویت هویت و انسجام ملی، معرفی قابلیت‌های فرهنگی و گردشگری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی مورد هدف است، افزود: امنیت کم نظیر موجود در کشورمان زمینه را برای میزبانی‌های پی در پی از مسابقات مهم ورزشی فراهم کرده و این موضوع مورد تایید فدراسیون‌های جهانی نیز قرار گرفته است. 

احمدی با اشاره به شور و نشاط و استقبال فوق العاده تماشاگران کشورمان از لیگ ملت‌های جهان، خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین مواردی که زمینه ساز برگزاری مطلوب مسابقات خواهد بود، مدیریت هر چه مناسب تماشاگران و تخمین دقیق ورزشکاران است تا با ساماندهی مناسب زمینه حضور مناسب والیبال دوستان در محل برگزاری رقابت‌ها فراهم شود.

به گفته وی پیش بینی پوشش این رویداد مهم از طریق تلویزیون‌های شهری فشارهای جمعیتی را کاسته و شور و نشاط تماشای بازی‌های گروهی را در بین اقشار مختلف مردم فراهم خواهد کرد.