رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور منصوب شد

گروه سیاسی الف،   3980325197

رحمانی فضلی، رئیس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور را منصوب کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای رئیس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور را منصوب کرد.

بنابر این گزارش، وزیر کشور در حکمی رحیم ساکی را به سمت رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و در حکم دیگر، محمدحسن جابری انصاری را به عنوان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور برای رحیم ساکی آمده است: برنامه ریزی برای توسعه و ارتقای نقش آفرینی وزارت کشور در عرصه های مختلف روابط دو یا چند جانبه خارجی و همچنین سازمان های بین المللی با هماهنگی و همکاری با وزارت امور خارجه، تقویت مراودات بین المللی و منطقه ای به منظور انعقاد موافقت نامه های تخصصی مورد نیاز وزارت متبوع و نیز جذب سرمایه گذاری های خارجی متناسب با نیاز، ظرفیت ها و توانمندی های استان های مختلف، توسعه و تعمیق روابط و مناسبات با کشورهای همسایه و تسهیل ارتباطات تجاری استان های مرزی با مناطق مجاور از جمله ضروریات است که انتظار دارد در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید به نحو شایسته و بایسته نسبت به تحقق آن تلاش و اهتمام نمائید.

همچنین در حکم وزیر کشور خطاب به محمدحسن جابری انصاری آمده است: برنامه ریزی برای ایجاد نظام اطلاع رسانی پویا و کارآمد، برقراری ارتباط و همکاری موثر با رسانه ها، تعامل و هم افزایی با شورای اطلاع رسانی دولت و پاسخ گویی به موقع و متقن به موارد مطروحه در رسانه ها و فضای مجازی از جمله ضروریات است که انتظار دارد در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید به نحو شایسته و بایسته به تحقق آن تلاش و اهتمام نمائید.

گفتنی است، پیش از این سید رمضان شجاعی کیاسری، ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور را بر عهده داشت که در پایان فروردین ماه، از این مسؤولیت استعفا داد.