غوغایی دیگر در سالن غدیر ارومیه/ تشویق تیم ملی والیبال ایران قطع نمی‌شود

گروه ورزشی الف،   3980325179

هواداران تیم ملی والیبال ایران ساعت‌ها قبل از شروع بازی تیم ملی کشورمان در سالن غدیر ارومیه مقابل لهستان غوغایی دیگر به راه انداخته‌اند.

به گزارش فارس از ارومیه، هواداران و عاشقان تیم ملی والیبال ایران ساعت‌ها قبل از شروع بازی ایران و لهستان با پرچم‌های کشورمان در سالن 6هزار نفری غدیر ارومیه غوغایی دیگر به راه انداخته اند.

هزاران نفر از تماشاگران و هواداران پرشور ارومیه ای با شعارهای «ارومیه عشقیم» «آذربایجان وار اولسون» «ایران وطنیم» بی صبرانه منتظر بازی تیم ملی والیبال ایران و لهستان در هفته دور سوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 در سالن دورنالار یوواسی ارومیه هستند.

بیش از 80 درصد ظرفیت سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه تکمیل شده و صف‌های طولانی در مقابل ورزشگاه برای حضور در سالن ندای غوغایی دیگر در ارومیه شهر عاشقان والیبال خواهد داد.

تیم ملی ایران دیروز با برتری مقابل کانادا یک شب رویایی را در ارومیه رقم زد و مردم این شهر از پیر و جوان و زن و مرد در خیابا‌ن‌ها تا پاسی از شب به  شادمانی پرداختند.

پخش آهنگ‌های مختلف جو سالن را به شادی تبدیل کرده و تماشگران غرق در شادی و شادمانی در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه منتظر بازی هستند.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 در ارومیه ساعت 18:30 مقابل لهستان صف آرایی خواهد کرد.