ارواح با چه شماره‌ای با زنده‌ها تماس می‌گیرند؟!

گروه حوادث الف،   3980325134 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

آیا مردگان به وسیله‌های ارتباطی برای برقراری تماس با نزدیکان‌شان دسترسی دارند؟ همیشه افرادی ادعا کرده‌اند که به‌تازگی چنین تماس‌هایی داشته‌اند و در برخی موارد فرد پشت خط هشدارهایی درباره یک اتفاق در آینده به آن‌ها داده است.

ارواح با چه شماره‌ای با زنده‌ها تماس می‌گیرند؟!

روزنامه خراسان نوشت: این ادعاها وقتی عجیب‌تر می‌شود که بیشتر آن‌ها می‌گویند تماس دریافتی‌شان از یک شماره «صفر» بوده است، شماره‌ای که بین مدعیان این تجربه به «شماره تلفن ارواح» معروف شده است.

این گروه مدعی شده‌اند که قابلیت این عدد فقط برقراری تماس تلفنی نبوده، بلکه گاهی ارواح با این شماره پیامک یا پیام صوتی هم فرستاده‌اند! صدای پشت خط خیلی ضعیف و دور به گوش می‌رسد و پیام‌ها کوتاه است. در بعضی موارد گفته شده که شخصی دیگر همچون اپراتورها، تماس را برقرار کرده‌اند. افرادی که این تجربه را داشته‌اند، حتی تصاویری را از صفحه نمایش تلفن همراه خود منتشر کرده‌اند.

یکی از اولین گزارش‌ها از تماس تلفنی مردگان مربوط به یک آهنگ ساز اهل نیوجرسی به نام «کارل اوفوف» است که تماسی از طرف مادربزرگش که دو روز قبل از آن فوت کرده بود، دریافت می‌کند. البته در آن زمان هیچ‌کس ادعای او را باور نکرد. یکی از این افراد که تجربه چنین تماسی برای برادرش رخ داده، در این‌باره گفته است: «یک سال پیش درست دو هفته بعد از فوت بهترین دوست برادرم «جرمی»، با من تماسی گرفته شد و خودش را جرمی معرفی کرد.

به‌طور ناباورانه صدایش دقیقا شبیه به صدای خود جرمی بود که سراغ برادرم «مت» را از من می‌گرفت. لحظه عجیبی بود و من خیلی ترسیده بودم، زبانم از ترس بند آمده بود و قادر به پاسخگویی نبودم. به سختی گفتم نیست و تماس قطع شد. به صفحه نمایش تلفن نگاه کردم و شماره صفر را دیدم. بعد از آن هیچ تماسی از جرمی گرفته نشد و من هنوز از یادآوری آن ماجرا مضطربم. زمانی که در اینترنت، درباره این شماره جست‌وجو کردم، متوجه شدم که این شماره مربوط به ارواح است!»

بعضی از افرادی که تجربه چنین تماس‌هایی از مردگان داشتند، ادعا می‌کنند این تماس‌ها آینده خوبی را برای آن‌ها به‌وجود آورده‌است و در بعضی موارد آن‌ها را از برخی خطرات احتمالی آگاه کردند. البته ناگفته نماند که نرم‌افزارهای زیادی با قابلیت تغییر صدا در دسترس است. اما این امکانات باعث نشده افرادی که چنین تماس‌هایی را دریافت کرده اند، به شک بیفتند و آن‌ها همچنان معتقدند که صدای شنیده شده پشت خط، صدای رایانه‌ای نبوده و صدای نزدیکان تازه فوت شده آن‌ها بوده است.