مقصد بعدی برانکو عربستان است

گروه ورزشی الف،   3980322187

شواهد از عدم بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران حکایت دارد و به احتمال فراوان او فصل آینده در لیگی غیر از لیگ کشورمان مربیگری خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، همان روزی که برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کرواتش تصمیم گرفتند تمام وسایل خود را در ایران جمع کرده و با هزینه بالایی به کرواسی بفرستند، می‌شد حدس زد که این رفتن دیگر بازگشتی ندارد.

طبیعی بود وقتی برانکو در چهار فصل حضورش در ایران بتواند یک نایب قهرمانی و سه قهرمانی در لیگ، یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کند، بین کشورهای خاورمیانه خواهان زیادی پیدا کند. مسئولان باشگاه الاهلی عربستان جدی‌ترین مشتری برانکو بودند که بعد از پایان فصل فوتبالی ایران خیلی زود قرار ملاقات را با برانکو ایوانکوویچ ترتیب دادند و برای فصل آینده با این مربی به توافق رسیدند، توافقی که وقتی رسانه‌ای شد مسئولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو افتادند تا به هر شکلی که هست پول برانکو را تهیه کنند تا این مسئله بهانه‌ای برای جدایی پرفسور نشود.

اگرچه آنها پیش از این آن‌قدر به برانکو بدقولی کرده بودند که در نهایت او مجبور شد توسط وکیلش نامه‌های متعددی را به باشگاه پرسپولیس برای دریافت پولش بفرستد و در نهایت هم این باشگاه در تاریخ‌های تعیین شده به سرمربی خود پرداختی نداشت،‌ مسئله‌ای که منجر به از اعتبار خارج شدن قرارداد فصل آینده برانکو با پرسپولیس شد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بارها مدعی شده‌اند که برانکو با این باشگاه قرارداد دارد و چنانچه پولش را تا روز دوشنبه هفته آینده بدهند او به ایران باز خواهد گشت، اما واقعیت امر این است که قرارداد سال آینده برانکو از اعتبار خارج شده و حتی اگر برانکو به ایران برگردد برای فصل آینده قرارداد جدیدی را با پرسپولیس امضا خواهد کرد. بی‌دلیل نبود که مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه برانکو راهی کرواسی شود اصرار داشتند او قرارداد دیگری را با این باشگاه با تاریخ‌های سه و یا پنج ساله امضا کند، اما او زیر بار نرفت و تأکید داشت قبل از هر مذاکره‌ای باید با وی تسویه حساب شود.

همه‌ی تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس این است که هر چه سریع‌تر پول برانکو را به وی پرداخت کنند تا حداقل در صورت عدم بازگشت برانکو آنها مقصر معرفی نشوند، اما طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم، پرفسور حتی اگر پولش را هم بگیرد احتمال بسیار کمی دارد که به ایران برگردد و مقصد نهایی او عربستان خواهد بود. اگرچه برانکو در مصاحبه با یکی از سایت‌های خبری کرواسی گفته بود تابستان ایران را ترک می‌کند.