پسر نتانیاهو ترامپ را با کوروش مقایسه کرد!

گروه جهان الف،   3980322107 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

پسر ۲۷ ساله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به خاطر حضورش در شبکه‌های اجتماعی چهره شناخته شده‌ای است و همواره از پدرش در برابر انتقادها دفاع می‌کند، ترامپ را با کوروش، پادشاه ایران مقایسه کرد.

پسر نتانیاهو ترامپ را با کوروش مقایسه کرد!

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه واشنگتن پست، یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگو با شبکه محافظه‌کار آمریکایی "Blaze TV"در سفر اخیرش به این کشور درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: این رئیس جمهور نگاه بسیار مثبتی به اسرائیل دارد و او در اسرائیل محبوب است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم ترامپ بهترین دوست اسرائیل و مردم یهود است. او با انتقال سفارت به قدس تاریخ یهودیت را بار دیگر تکرار کرد و بلندی‌های جولان را برای اسرائیل به رسیمت شناخت.

پسر نتانیاهو در ادامه اظهاراتش با اشاره به پادشاه کوروش که ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح با فتح بابل زمینه بازگشت یهودیان تبعیدی به سرزمین‌شان را فراهم کرد، ترامپ را با وی مقایسه کرد.

او در ادامه اظهاراتش از تصمیم ترامپ مبنی بر ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا حمایت کرد.

وی با اشاره به ساخت دیواری در مرز اراضی اشغالی و مصر گفت: اسرائیل تنها ۸ میلیون جمعیت دارد و ده‌ها هزار نفر می‌خواهند به عنوان مهاجر غیرقانونی وارد اینجا شوند و اسرائیل را نابود کنند. مهاجران می‌خواهند اسرائیل را نابود کنند.

پسر نتانیاهو در حالی دیوار مرزی اراضی اشغالی با صحرای سینای مصر را با دیوار مدنظر ترامپ در مرز مکزیک و آمریکا مقایسه کرد که این دیوار در مرز مصر ۱۴۳ مایل طول دارد اما مرز مکزیک و آمریکا ۲ هزار مایل است.