ارسال گزارش فینال جام حذفی به ریاست جمهوری

گروه ورزشی الف،   3980321154

عضو فراکیسون ورزش مجلس با تأکید بر اینکه هیچ کس نمی‌تواند برگزاری لیگ برتر فوتبال را متوقف کند، گفت: با درخواست دفتر ریاست جمهوری گزارشی از فینال جام حذفی تدوین شده و در حال بررسی است که نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال گزارش فینال جام حذفی به ریاست جمهوری

همایون یوسفی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال، تصریح  کرد: لیگ برتر فوتبال یک نیاز اجتماعی برای مردم بوده و هیچ کس نمی‌تواند برگزاری لیگ برتر فوتبال  را متوقف کند.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حواشی فوتبال طی ایام اخیر بر اصل آن غلبه داشته است، گفت: در چنین شرایطی البته ضرورت دارد که مسئولان سیاسی و غیر ورزشی کمتر به حوزه ورزش به ویژه فوتبال ورود کنند چراکه این موضوع در نهایت به نفع فوتبال خواهد بود.

باید تماشاگران را در قبال ورزشگاه‌ها مسئول کرد

وی ادامه داد: باید با نظارت بیشتر بر استادیوم، فروش الکترونیکی بلیت و نصب دوربین‌های مدار بسته شرایط ورزشگاه‌‎ها را کنترل کنیم تا از سوی دیگر نیز تماشاگر را در قبال حضورش در ورزشگاه مسئول کند.

یوسفی درباره کمیته تشکیل شده برای بررسی فینال جام حذفی نیز توضیح داد: پس از حواشی روی داده فینال جام حذفی، وزیر ورزش و جوانان تیمی را به خوزستان اعزام کرد که من از طرف فراکسیون ورزش و جوانان نیز در این جلسات حضور داشتم.

گزارشی از فینال جام حذفی در ریاست جمهوری در حال بررسی است

وی با بیان اینکه گزارش تهیه شده در کمیته مذکور با درخواست دفتر ریاست جمهوری تدوین شد، گفت: این گزارش در حال بررسی بوده و قرار است وزارت ورزش و جوانان نیز در هفته آینده مسئولان فدراسیون فوتبال را دعوت و در خصوص مسائل حاشیه‌ای فوتبال بحث و بررسی‌های لازم صورت گیرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: این گزارش قطعا در بحث تغییر نتیجه بی تأثیر است و نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.