بدعهدی سایپا در تحویل خودروها

گروه اقتصادی الف،   3980320144

بعضی خریداران محصولات سایپا با انتقاد از بدعهدی سایپا در تحویل خودروها، می‌گویند قرار بود خودرو را ۱۲۰ روز پس از تکمیل وجه تحویل دهند ولی با گذشت ۱۳۰ روز، شرکت پاسخگوی بدقولی خود نیست.

بدعهدی سایپا در تحویل خودروها

فارس نوشت: بعضی خریداران محصولات سایپا با انتقاد از بدعهدی سایپا در تحویل خودروها، می‌گویند قرار بود خودرو را ۱۲۰ روز پس از تکمیل وجه تحویل دهند ولی با گذشت ۱۳۰ روز، شرکت پاسخگوی بدقولی خود نیست.

مسعود حسنی یکی از این خریداران در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس با انتقاد از بدعهدی گروه خودروسازی سایپا در تحویل خودروهای فروخته شده، اظهار داشت: ۲۹ مرداد سال گذشته برای خرید خودرو از شرکت سایپا ثبت‌نام کردیم و قرار بود خودرو را آذرماه تحویل بگیریم.

وی ادامه داد: تحویل خودرو به موقع انجام نشد و بهمن ماه سال گذشته شرکت سایپا از ما مهلت 120 روزه گرفت تا خودرو را پس از این مدت تحویل دهد.

وی تصریح کرد: قرار شد خودرو با قیمت شهریور 97 تحویل داده شود ولی در مقابل، 120 روز منتظر تحویل خودرو باشیم و در عین حال، جریمه دیرکرد این مدت نیز به ما پرداخت نشود.

حسنی تصریح کرد:‌ بهمن سال گذشته برای تحویل خودرو، تکمیل وجه انجام دادیم و اردیبهشت امسال نیز حدود 500 هزار تومان بابت مابه‌التفاوت نرخ بیمه پرداخت کردیم، این در حالی است که با گذشت 130 روز از زمان تکمیل وجه هنوز خودرویی به ما تحویل داده نشده است.

وی ادامه داد: نمایندگی‌های سایپا در این مورد اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و شرکت نیز جواب درستی به ما نمی‌دهد.

حسنی توضیح داد: سامانه تماس با مشتریان سایپا نیز با مشکل روبرو است و پس از آنکه چند دقیقه در نوبت می‌مانیم، از نوبت خارج شده و امکان دسترسی وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای خرید تیبا هاچ‌بک 29 میلیون و 600 هزار تومان تکمیل وجه انجام دادیم ولی تاکنون موفق به تحویل خودرو نشده‌ایم.

این خریدار محصولات سایپا تأکید کرد: بسیاری از مردم با شرایط اقتصادی متوسط و یا ضعیف نسبت به خرید خودرو از کارخانه اقدام کرده‌اند ولی حالا با گذشت یکسال هنوز موفق به تحویل خودرو نشده‌اند.