رسانه انگلیسی؛ ژنرال کره شمالی، با ماهی‌ گوشت‌خوار پیرانا اعدام شد

گروه جهان الف،   3980319164 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

طبق ادعای پایگاه انگلیسی «دیلی استار»، با دستور رهبر کره شمالی یک ژنرال ارتش این کشور که به تلاش برای کودتا متهم شده بود، اعدام و توسط ماهی‌های گوشتخوار «پیرانا» خورده شد.

به گزارش فارس، یک رسانه انگلیسی امروز یکشنبه مدعی شده که یک ژنرال ارتش کره شمالی با دستور رهبر این کشور اعدام شده است؛ ژنرالی که به تدارک برای انجام یک کودتای نظامی در کره شمالی متهم شده بود.

پایگاه انگلیسی «دیلی استار» ادعا کرده که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دستور اعدام یک ژنرال ارتش این کشور را با انداختن او به یک مخزن مملو از ماهی‌های گوشت‌خوار «پیرانا» صادر کرد.

این رسانه غربی بدون اشاره به نام این ژنرال کره شمالی مدعی شده که دلیل اعدام این نظامی، اتهام تدارک او برای انجام کودتا بوده است.

به ادعای دیلی استار، این نظامی کره شمالی در اقامتگاه کیم جونگ اون در «ریونگسونگ» واقع در پایتخت کره شمالی به مخزن پر از ماهی‌های پیرانا انداخته شد.

 


ماهی گوشتخوار پیرانا

 

این رسانه انگلیسی مدعی شد که «احتمالا» رهبر کره شمالی در اعدام این نظامی از فیلم «فقط دو بار زندگی می‌کنید» از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» الهام گرفته است.

این گزارش در حالی منتشر شده که پیش از این خبر برخی رسانه‌ها درباره اعدام شماری از مقام‌های کره‌شمالی به دست حکومت این کشور به تلافی شکست در نشست دوم کیم و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا جنجالی درست کرد اما ثابت شده که یکی از آنها زنده است.

روزنامه «چوسان ایلبو» کره شمالی مدعی شده بود که در سایه شکست مذاکره دوم کیم و ترامپ در «هانوی» ویتنام، «کیم هیوک چول» فرستاده ویژه کره شمالی درباره مذاکرات اتمی به آمریکا و مذاکره‌کننده این کشور، اعدام شده و «کیم یونگ چول» رئیس دستگاه اطلاعاتی پیشین این کشور نیز به اردوگاه کار اجباری تبعید شده است.

این شایعه درباره دست راست کیم جونگ اون، دوشنبه هفته گذشته رنگ باخت و  خبرگزاری «کی‌سی‌اِن‌اِی» که رسانه رسمی کره‌شمالی محسوب می‌شود، در همین روز تصاویری را از شرکت مقام‌های ارشد سیاسی و نظامی این کشور در یک کنسرت منتشر کرد که در آن کیم یونگ چول نیز حضور داشت.