گلایه بازیگر «برادرجان» از نقش کمرنگش

گروه فرهنگی الف،   3980316122 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

بازیگر سریال «برادرجان» از نقش کمرنگ خود در این سریال گلایه کرد

گلایه بازیگر «برادرجان» از نقش کمرنگش
 «آفرین عبیسی» بازیگر نقش الفت در سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج در گفت‌وگو با فارس، در این باره گفت: زمانیکه متن این سریال را خواندم به این نتیجه رسیدم که کار کاملا مردانه است و کمتر از حضور خانم‌ها استفاده می‌کند. به همین خاطر به آقای آهنج گفتم و گفتند نقش شما در ادامه بیشتر می‌شود، اما جلوتر که رفتیم این اتفاق نیفتاد و من تصمیم گرفتم که خودم باشم.

وی درباره اینکه سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کند، گفت: بیشتر از اینکه سریال یا فیلمی تماشا کنم، کتاب می‌خوانم و مطالعه می‌کنم و مطالعه کردن زمان تنهایی و اوقان فراغتم را پُر می‌کند. اما درست در برهه‌ای به دلایل شخصی نمی‌توانستم کتاب بخوانم و شبکه آی فیلم را رصد می‌کردم و در آنجا با کارهای آقای آهنج و نعمت اله آشنا شدم.

این بازیگر از سختی‌های این کار حین تولید نیز گفت: در برخی سکانس‌ها واقعا در توانم نبود تا داد بزنم و تُن صدایم را بالاتر از حد معمول ببرم به همین خاطر به آقای آهنج گفتم و وی مرا در این بخش کمک کرد.

بازیگر سریال «تنهایی لیلا» از پیشنهادهای دیگری که در زمینه بازیگری دارد، نیز گفت: مدتی پیش در فیلم سینمایی دختر ایران به کارگردانی آقای اشکذری برای جشنواره فیلم فجر بازی کردم. مادر جوانی هستم که به جبهه می‌رود و کاملا نقش متفاوتی است که دلش را می‌گذارد و می‌رود و این نقش از جمله نقش‌هایی بود که بسیار دوستش دارم.