محمد طه 4 ساله به آغوش خانواده‌اش بازگشت

گروه حوادث الف،   3980313243

محمد طه 4 ساله به آغوش خانواده‌اش بازگشتفرمانده انتظامی شاهین‌شهر از بازگرداندن کودک 4 ساله‌ای که شب گذ شته توسط سارقان یک دستگاه خودرو ربوده شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، حسین بساطی اظهار داشت: شب گذشته، خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با صدای بریده‌بریده و پریشان عنوان کرد: «برای خرید از خودرو پیاده شده بودم که  خودرو  در حالی که  پسر 4 ساله‌ام  در آن بوده به سرقت رفت».

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مأموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر  بلافاصله وارد عمل شده و به جست‌وجو برای یافتن خودروی مسروقه پرداختند.

وی ادامه داد: اقدامات ویژه پلیس به منظور مهار سارقان و بستن همه راه‌های ورودی و خروجی ادامه داشت تا اینکه سرانجام سارقان پس از 3 ساعت که راه را برای خود بسته دیدند  خودرو را در یکی از نقاط شهر رها کرده و متواری شدند.

بساطی  با بیان اینکه بحمدالله محمد طه 4 ساله  به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد اظهار داشت: در این حادثه سارقان تعدادی از قطعات و اموال خودرو را به سرقت بردند که شناسایی و دستگیری آنان با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: پلیس بارها اعلام کرده که حتی برای یک‌لحظه نیز کودک خود را در خودرو تنها نگذارید ولی متأسفانه بارها شاهد وقوع این حادثه بوده‌ایم و امید است والدین گرامی نسبت به هشدارهای انتظامی و به‌کارگیری آن‌ها توجه لازم را داشته باشند.